بیوگرافی الکساندرا برکنریج

4 سال پیش
5/5 - (667 امتیاز)

بیوگرافی الکساندرا برکنریج به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 الکساندرا برکنریج (انگلیسی: Alexandra Breckenridge‎؛ زادهٔ ۱۵ مهٔ ۱۹۸۲) یک هنرپیشه، و عکاس اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه الکساندرا برکنریج

بیوگرافی الکساندرا برکنریج

زندگی شخصی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به این دختر همان مرد است و اورنج کانتی، مردگان متحرک (فصل۵) اشاره کرد.

برکنریج در بریجپورت، کنتیکت متولد شده است او تا ۱۰ سالگی در دارین کونیتیکت زندگی می‌کرد تا زمانی که او و مادرش به لس‌آنجلس، آن جا را ترک کردند. یک سال بعد آن‌ها به میل ولی، کالیفرنیا نقل مکان کردند. در سن ۱۳ سالگی برکنریج به هنرهای بازیگری، عکاسی و خوانندگی علاقه‌مند شد و در سن ۱۵ سالگی او و مادرش دوباره به لس آنجلس بازگشتند تا برکنریج حرفهٔ بازیگری را دنبال کند. او خواهرزاده بازیگر آمریکایی مایکل وترلی می‌باشد.

در سپتامبر ۲۰۱۵، برکنریج، با یک گیتاریست به نام، کیسی هوپر، ازدواج کرد و در ۳ سپتامبر ۲۰۱۶، آن‌دو، صاحب یک پسر به نام جک شدند.

Alexandra Breckenridge نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۱ در ۲۰ سالگی در فیلم Wishcraft به کارگردانی Danny Graves و ریچارد ونک بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مردگان متحرک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Alexandra Breckenridge محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Michael Weston، Alexandra Holden، Huntley Ritter و Austin Pendleton را تجربه کرد.

سریال ها

Alexandra Breckenridge در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Alexandra Breckenridge در این سال، بازیگری در سریال مردگان متحرک به کارگردانی فرانک دارابونت محسوب می‌شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ونتورث میلر

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Alexandra Breckenridge بازی در سریال مردگان متحرک بوده است. Alexandra Breckenridge سال ۱۳۸۹ در ۲۸ سالگی در سریال مردگان متحرک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرانک دارابونت همکاری داشته است. Alexandra Breckenridge توانست با بازی در سریال مردگان متحرک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر اندرو لینکولن، جان برنتال، سارا وین کالایز و چندلر ریگز بر تجارب او افزود.

Alexandra Breckenridge علاوه‌بر سریال مردگان متحرک، سال ۱۳۸۵ در ۲۴ سالگی در فیلم این دختر همان مرد است نیز بازی کرده است. Alexandra Breckenridge این‌بار با Andy Fickman یعنی کارگردان فیلم این دختر همان مرد است و هنرمندانی چون Amanda Bynes، Laura Ramsey، چنینگ تاتوم و Vinnie Jones همکاری داشت.

در این سال‌ها Alexandra Breckenridge با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Alexandra Holden با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با Alexandra Breckenridge داشته است.

مشخصات کلی

تاریخ تولد:

۱۵ مهٔ ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، بریجپورت، کنتیکت، آمریکا
قد:

۱٫۷ متر
همسر:

کیسی هوپر (ازدواج ۲۰۱۵)
کودکان:

جک برکنریج هوپر، بیلی برکنریج هوپر
جوایز:

جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال درام

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الکساندرا برکنریج
5/5 - (667 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه