بیوگرافی تریسی ای برگمن

4 سال پیش
بیوگرافی تریسی ای برگمن
Rate this post

بیوگرافی تریسی ای برگمن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 تریسی ای برگمن (انگلیسی: Tracey E. Bregman‎؛ زادهٔ ۲۹ مهٔ ۱۹۶۳) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۷۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه تریسی ای برگمن

بیوگرافی تریسی ای برگمن

زندگی شخصی

Tracey E. Bregman نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۰ در ۱۸ سالگی در فیلم Happy Birthday to Me به کارگردانی J. Lee Thompson بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم Misogynist، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای Tracey E. Bregman محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Melissa Sue Anderson، Glenn Ford، Lawrence Dane و Sharon Acker را تجربه کرد.

Tracey E. Bregman در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Tracey E. Bregman در این سال، بازیگری در فیلم Misogynist محسوب می‌شود.

Tracey E. Bregman سال ۱۳۹۲ در ۵۰ سالگی در فیلم Misogynist نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. Tracey E. Bregman توانست با بازی در فیلم Misogynist تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Jonathan Bennett، Medalion Rahimi، Eve Mauro و Samantha Robinson بر تجارب او افزود.

Tracey E. Bregman علاوه‌بر فیلم Misogynist، سال ۱۳۹۵ در ۵۳ سالگی در فیلم City Limits نیز بازی کرده است. Tracey E. Bregman این‌بار با یعنی کارگردان فیلم City Limits و هنرمندانی چون Ray Park، Bai Ling، جیمز دووال و Angela Kerecz همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ایوب آقاخانی
مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۹ مهٔ ۱۹۶۳ (سن ۵۶ سال)، مونیخ، آلمان
همسر: رونالد رکت (ازدواج ۱۹۸۷–۲۰۱۰)
محل سکونت: ملیبو، کالیفرنیا، آمریکا
کودکان: آستین رکت، لندن رکت
والدین: سوزن لوید، بادی برگمن

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی تریسی ای برگمن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه