بیوگرافی ‏امی برنمن‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏امی برنمن‏
Rate this post

بیوگرافی ‏امی برنمن‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ایمی برنمن (انگلیسی: Amy Brenneman‎؛ زادهٔ ۲۲ ژوئن ۱۹۶۴) هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه امی برنمن‏

بیوگرافی ‏امی برنمن‏

زندگی شخصی

امی برنمن نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۴ در ۳۱ سالگی در فیلم Bye Bye Love به کارگردانی Sam Weisman بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مخمصه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای امی برنمن محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون متیو موداین، رندی کواید، پل رایزر و جانین گاروفالو را تجربه کرد.

امی برنمن در سال ۱۳۷۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم امی برنمن در این سال، بازیگری در فیلم Bye Bye Love به کارگردانی Sam Weisman و فیلم مخمصه به کارگردانی مایکل مان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی امی برنمن بازی در فیلم مخمصه بوده است. امی برنمن سال ۱۳۷۴ در ۳۱ سالگی در فیلم مخمصه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مایکل مان همکاری داشته است. امی برنمن توانست با بازی در فیلم مخمصه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آل پاچینو، رابرت دنیرو، وال کیلمر و جان ویت بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کامران مولایی
سایر آثار

امی برنمن علاوه‌بر فیلم مخمصه، سال ۱۳۹۴ در ۵۱ سالگی در سریال باقی‌ماندگان نیز بازی کرده است. امی برنمن این‌بار با Damon Lindelof و Tom Perrotta یعنی کارگردان سریال باقی‌ماندگان و هنرمندانی چون جاستین ثرو و Christopher Eccleston همکاری داشت.

در این سال‌ها امی برنمن با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کتی بیکر با ۳ مرتبه، آل پاچینو با ۲ مرتبه، گلن کلوز با ۲ مرتبه، میگل ساندووال با ۲ مرتبه و Jason Patric با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با امی برنمن داشته‌اند.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۲ ژوئن ۱۹۶۴ (سن ۵۵ سال)، نیو لاندن، کنتیکت، آمریکا
قد: ۱٫۶۸ متر
همسر: برد سیلبرلینگ (ازدواج ۱۹۹۵)
کودکان: شارلت تاکر سیلبرلینگ، بادهی راسل سیلبرلینگ
والدین: Russell Langdon Brenneman, Jr، فردریکا جوان شونفیلد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏امی برنمن‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه