بیوگرافی الیسون بری

4 سال پیش
بیوگرافی الیسون بری
Rate this post

بیوگرافی الیسون بری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 الیسون بری (به انگلیسی: Alison Brie) یک بازیگر، سینما و تلویزیون آمریکایی است که بیشتر بخاطر ایفای نقش در سریال تلویزیونی هانا مونتانا شهرت دارد.

زندگینامه الیسون بری

بیوگرافی الیسون بری

زندگی شخصی

الیسون بری متولد ۲۹ دسامبر ۱۹۸۲ میلادی، در شهر لس آنجلس آمریکا به دنیا آمد. مادر او، «جوآنی»، یهودی است و در یک سازمان غیردولتی مراقبت از کودکان کارمیکند و پدرش «چارلز» یک موسیقیدان و خبرنگار مستقل هلندی-اسکاتلندی است که تبار ایرلندی نیز دارد.

الیسون دارای یک خواهر به نام «لورن» است.

حرفه

الیسون بری نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۶ در ۲۵ سالگی در سریال مردان مد به کارگردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال Community، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای الیسون بری محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Jon Hamm، الیزابت موس، Vincent Kartheiser و جنیوری جونز را تجربه کرد.

الیسون بری در سال ۱۳۸۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم الیسون بری در این سال، بازیگری در سریال Community محسوب می‌شود.

الیسون بری سال ۱۳۸۸ در ۲۷ سالگی در سریال Community نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. الیسون بری توانست با بازی در سریال Community تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Joel McHale، دنی پودی، دونالد گلاور و Gillian Jacobs بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی راسل برند

در این سال‌ها الیسون بری با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران دیو فرانکو با ۳ مرتبه، Jason Mantzoukas با ۳ مرتبه، نیک آفرمن با ۳ مرتبه، Adam Pally با ۳ مرتبه و داکوتا جانسون با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با الیسون بری داشته‌اند.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۹ دسامبر ۱۹۸۲ (سن ۳۷ سال)، هالیوود، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد: ۱٫۶ متر
همسر: دیو فرانکو (ازدواج ۲۰۱۷)
نمایش‌های تلویزیونی: گلو، اجتماع، مد من، بوجک هورسمن، Hot Sluts، Doctor Thorne، My Alibi
آموزش: مؤسسه هنرهای کالیفرنیا (۲۰۰۵)، South Pasadena High School، Royal Conservatoire of Scotland

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الیسون بری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه