بیوگرافی بلر براون

4 سال پیش
بیوگرافی بلر براون
Rate this post

بیوگرافی بلر براون به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 بلیر براون (انگلیسی: Blair Brown‎؛ زادهٔ ۲۳ آوریل ۱۹۴۷) یک هنرپیشه، و بازیگر سینما اهل ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه بلر براون

بیوگرافی بلر براون

زندگی شخصی

بلیر براون نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۵۲ در ۲۷ سالگی در فیلم The Paper Chase به کارگردانی James Bridges بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال فرینج، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای بلیر براون محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Timothy Bottoms، Lindsay Wagner، John Houseman و Graham Beckel را تجربه کرد.

بلیر براون در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم بلیر براون در این سال، بازیگری در سریال فرینج محسوب می‌شود.

سریال فرینج

بلیر براون سال ۱۳۸۷ در ۶۲ سالگی در سریال فرینج نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. بلیر براون توانست با بازی در سریال فرینج تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Anna Torv، جاشوا جکسون، Jasika Nicole و جان نوبل بر تجارب او افزود.

بلیر براون علاوه‌بر سریال فرینج، سال ۱۳۹۲ در ۶۷ سالگی در سریال نارنجی سیاه، جدید است نیز بازی کرده است. بلیر براون این‌بار با یعنی کارگردان سریال نارنجی سیاه، جدید است و هنرمندانی چون تیلور شیلینگ، دانیل بروکس، تارین منینگ و مایکل هارنی همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن نامجو

در این سال‌ها بلیر براون با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران تیلور شیلینگ با ۲ مرتبه و تارین منینگ با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با بلیر براون داشته‌اند.

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۳ آوریل ۱۹۴۶ (سن ۷۴ سال)، واشینگتن، دی.سی.، آمریکا
قد: ۱٫۷۳ متر
شریک: ریچارد جردن (۱۹۷۶–۱۹۸۵)
کودکان: رابرت کریستفر هند جردن
آلبوم‌ها: Ellis Island: The Dream of America

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بلر براون
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه