بیوگرافی صدف طاهریان

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی صدف طاهریان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 صدف طاهریان متولد ۳۰ تیر ۱۳۶۷ در تهران میباشد او بازیگر سینما و تلویزیون است و در فیلم های سینمایی سلام بر عشق (۱۳۸۸)(حدوداً بیست سالگی)، هیچ کجا هیچ کس (۱۳۹۰) و پس کوچه های شمرون (۱۳۹۱) بازی کرده است. او انواع فعالیت های سینمایی خودش را، در سال ۱۳۹۰ هجری شمسی (حدوداً در سن ۲۲ سالگی)، و باکار و نقش آفرینی در همین فیلمِ هیچ کجا هیچ کس آغاز کرد.

زندگینامه صدف طاهریان

بیوگرافی صدف طاهریان

زندگی شخصی

صدف طاهریان در یک شب به ناگاه و در فواصل زمانی کوتاه، چندین عکس متفاوت با عکس های قبلی اش و بدون حجاب در اینستاگرام منتشر کرد. انتشار به ناگهان و یک جای این تصاویر متفاوت، به نحوی کاربران را متعجب کرد و این موضوع باعث شد تا اکانت اینستاگرام این بازیگر با هجمه کاربران اینستاگرامی روبرو شود، دقایقی پس ازآن نیز وی با قرار دادن ویدئویی تأکید کرد که صفحه اش هک نشده است. این بازیگر با انتشار این ویدیو اعلام کرد که صفحهٔ اینستاگرامی اش هک نشده است و از کامنتها و توجه کاربران تشکر کرد.

او در اینستاگرامش، مهاجرتش به دوبی، را نیز اطلاع رسانی و اعلام نموده است.همچنین یکی از دوستان وی تصویری از مکالمهٔ خود با وی بصورت پیامکی منشتر نمود که در ان طاهریان ادعا می کند بزودی قصد افشاگری هایی را علیه فساد در سینمای ایران دارد.

حاشیه ها

این روز ها در فضای مجازی ماجرای عشق دنیا جهانبخت و تتلو حسابی داغ شده است و این دو نفر با عکس ها و فیلم های دو نفره خود سر و صدا به پا کردند اما خیلی زود کارشان به جدایی رسید و شروع کردند به انتقام گرفتن از هم اما در این میان صدف طاهریان با انتشار عکس معنادار که خیلی زود ان را از صفحه اش پاک کرد پیشنهاد شرم آور و علاقه خودش به تتلو را نشان داد که حاشیه های زیادی به دنبال خواهد داشت باید دید واکنش تتلو و دنیا جهانبخت به این موضوع چیست !
پیامک جنجالی بازیگر سینما که با کشف حجاب خبرساز بود

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آیدین زوارئی
=

شب گذشته بود که خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش که این موضوع باعث شد تا پیج این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت از این خبر روبرو شود که هنگام مواجه شدن با صفحه صدف طاهریان با تصاویری نامتعارف روبرو شدن که در شان بازیگران سینما و تلویزیون ما نبود.

در این بین دوست این بازیگر تصویری یک پیامک را برای یکی از شبکه های تلویزیونی اینترنتی ارسال کرده که صدف طاهریان در آن تهدید به افشاگری از پپشت پرده سینمای ایران را کرده است.

گفتنی است شایعه شده که صدف طاهریان قرار است در یکی از شبکه های ماهواره ای که مرکز آن در مالزی است شروع به فعالیت کند.
عکس های جنجالی صدف طاهریان در ایران
صدف طاهریان بازیگر جوانی که چندی پیش با خبر مهاجرت از ایران و مدل شدنش مشهور شد، عکسی از مصاحبه خبرگزاری فارس با یکتا حق‌بین منتشر کرده و نوشته است که حق‌بین مادر اوست.

یکتا حق‌بین بانوی نیکوکاری است که به یک کودک نیازمند ۶۰ میلیون تومان کمک کرده است. او در بخش‌هایی از مصاحبه به دخترش هم اشاره کرده است.

فعالیت هنری

صدف طاهریان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۸ در ۲۱ سالگی در فیلم سلام بر عشق به کارگردانی اصغر نعیمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم عصر یخبندان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای صدف طاهریان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون امین حیایی، نیکی کریمی، الناز شاکردوست و رضا آشتیانی را تجربه کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سام اصغری

صدف طاهریان در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم صدف طاهریان در این سال، بازیگری در فیلم عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی صدف طاهریان بازی در فیلم عصر یخبندان بوده است. صدف طاهریان سال ۱۳۹۳ در ۲۶ سالگی در فیلم عصر یخبندان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با مصطفی کیایی همکاری داشته است. صدف طاهریان توانست با بازی در فیلم عصر یخبندان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بهرام رادان، فرهاد اصلانی، آناهیتا نعمتی و سحر دولتشاهی بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها صدف طاهریان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران آتیلا پسیانی با ۲ مرتبه و مختار سائقی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با صدف طاهریان داشته‌اند.

فیلمهای سینمایی صدف طاهریان

هیچ کجا هیچ کس (ابراهیم شیبانی ۱۳۹۰)

پس کوچه های شمرون (کامران قدکچیان ۱۳۹۱)

قرار بعدی همان جا (محسن توکلی ۱۳۹۲)

صدف طاهریان در مجموعه تلویزیونی
تلفن همراه (شهرام شاه حسینی ۱۳۹۰)

دارکوب (سعید اسدی ۱۳۹۰)

مثل یک خواب (رضا غفاری اعتبار ۱۳۹۱)

طاهریان در فیلم کوتاه
فیلم کوتاه برای همسرم (علی پناهی مجد ۱۳۹۱)

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، تهران
محل زندگی: ترکیه
پیشه: بازیگر
سال‌های فعالیت: ۱۳۹۰-اکنون

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی صدف طاهریان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه