بیوگرافی شقایق نوروزی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی شقایق نوروزی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شقایق نوروزی با نام اصلی مرضیه نوروزی متولد سال ۱۳۶۳ در شهر شیراز بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شقایق نوروزی در رشته کارگردانی از دانشگاه سوره فارغ التحصیل می باشد.

زندگینامه شقایق نوروزی

بیوگرافی شقایق نوروزی

زندگی شخصی

نوروزی در سریال بیداری اولین کار هنری در بازیگری بود او در این سریال در نقش ترنگ بازی کرد و البته بعد این سریال این بازیگر خانم کم کار شد و سالهاست که از حوزه هنر بازیگری هیچ فعالیتی نداشت.

از تئاتر تا بازی در تلویزیون
وقتی در تئاترهای مختلف دانشجویی بازی می کرد هیچ گاه فکرش را نمی کرد که روزی به عنوان یک بازیگر تلویزیونی معرفی شود و حتی شاید برایش عجیب بوده که در اولین تجربه تصویری اش ، عهده دار نقش اول هم باشد. اما اتفاق و به قول خود او یک شانس باعث شد که بتواند یک تجربه دلپذیر را در سریال بیداری کسب کند. شقایق نوروزی بازیگر نقش ترنگ در سریال بیداری بود. او در رشته تئاتر تحصیل کرده است و تنها بازی در تئاتر تجربه های او را در عرصه هنر رقم زده است.

خانواده هنرمند

من در خانواده ای بزرگ شده ام که اکثر آنها به هنر گرایش داشته اند.

نحوه انتخاب نقش ترنگ
مجموعه بیداری ، اولین تجربه تصویری من بود. به وسیله یکی از اساتیدم به آقای عظیم پور (کارگردان) معرفی شدم که در نهایت قرعه این کار به اسم من افتاد.

پیش ار من حدود ۳۰۰ ، ۴۰۰ نفر تست داده بودند ، چون آقای عظیم پور اصرار داشتند نقش ترنگ را کسی بازی کند که تا به حال دیده نشده است و من در مراحل آخر شکل گیری گروه به آنها ملحق شدم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرزو نبوت

وضعیت ازدواج و همسر شقایق نوروزی
از وضعیت ازدواج و همسر شقایق نوروزی هیچ خبری منتشر نشده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شقایق نوروزی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه