بیوگرافی نیلی افشار

4 سال پیش
3.6/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی نیلی افشار به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نیلی افشار متولد ۱۳۷۳ زاده کرج و همسر خواننده محبوب و مشهور در سبک رپ و پاپ بختیاری زبان پویان مختاری می باشد. نیلی افشار آبان ماه سال ۹۷ با پویان مختاری به طور رسمی در ترکیه ازدواج کرد. نیلی افشار دنسر، مدل، کارگردان و ستاره اینستاگرامی معروف ایران می باشد. داستان آشنایی نیلی افشار و همسرش پویان مختاری مربوط به ایران و در یک کلینیک زیبایی می شود.

زندگینامه نیلی افشار

بیوگرافی نیلی افشار

زندگی شخصی

نیلی افشار یکی از شناخته شده ترین دنسر ها و مدل های ایرانی در اینستاگرام می باشد. جهت مشاهده می توانید به صفحه اینستاگرام نیلی افشار مراجعه کنید.

یکی از ستاره های محبوب و معروف اینستاگرام در ایران، نیلی افشار می باشد. نیلی افشار در حال حاضر حدود ۶۰۰ هزار نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

بعد از اجرای کارگردانی چند پروژه ویدیو کوتاه و استقبال مردم، شروع پروژه کارگردانی موزیک ویدیوهای پویان مختاری توسط نیلی افشار صورت گرفت.

نیلی افشار و همسرش پویان مختاری موسس و بنیان گذار بزرگترین سایت پیش بینی فوتبال و کازینو آنلاین حضرات می باشند.

برخی از سخنان

هر مجازاتی برای دیگران آرزو کنیم ، نا خواسته آنراجذب خودمان میکنیم به دیگران عشق بورزیم، وهرچه را از عشق سرچشمه نمیگیرد، از قلبمان خارج کنیم، اگرعصبانی باشیم که به خودمان لطمه میزنیم. ، ، باید اول برای دیگران ، زندگی سراسر آرامش ، طلب کنیم .‌

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیلی افشار
3.6/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه