بیوگرافی لیزی کاپلان

4 سال پیش
بیوگرافی لیزی کاپلان
3.6/5 - (13 امتیاز)

بیوگرافی لیزی کاپلان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لیزی کاپلان (به انگلیسی: Lizzy Caplan)؛ (زادهٔ ۳۰ ژوئن ۱۹۸۲) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۹ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه لیزی کاپلان

بیوگرافی لیزی کاپلان

زندگی شخصی

لیزی کاپلان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۵۵ در -۶ سالگی در فیلم متفقین به کارگردانی رابرت زمکیس بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم حالا منو میبینی ۲، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای لیزی کاپلان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Brad Pitt، Marion Cotillard، جارد هریس و سایمن مک برنی را تجربه کرد.

لیزی کاپلان در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم لیزی کاپلان در این سال، بازیگری در فیلم حالا منو میبینی ۲ به کارگردانی جان ام. چو و فیلم متفقین به کارگردانی رابرت زمکیس محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی لیزی کاپلان بازی در فیلم حالا منو میبینی ۲ بوده است. لیزی کاپلان سال ۱۳۹۵ در ۳۴ سالگی در فیلم حالا منو میبینی ۲ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با جان ام. چو همکاری داشته است. لیزی کاپلان توانست با بازی در فیلم حالا منو میبینی ۲ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جسی ایزنبرگ، مارک روفالو، وودی هارلسون و دیو فرانکو بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اکبر محسنی
همکاری با بازیگران

لیزی کاپلان علاوه‌بر فیلم حالا منو میبینی ۲، سال ۱۳۹۵ در ۳۴ سالگی در فیلم متفقین نیز بازی کرده است. لیزی کاپلان این‌بار با رابرت زمکیس یعنی کارگردان فیلم متفقین و هنرمندانی چون برد پیت، Vincent Ebrahim، Xavier De Guillebon و ماریون کوتیار همکاری داشت.

در این سال‌ها لیزی کاپلان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جیمز فرانکو با ۳ مرتبه، جارد هریس با ۲ مرتبه، سایمن مک برنی با ۲ مرتبه و Seth Rogen با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با لیزی کاپلان داشته‌اند.

گزیده فیلم‌شناسی
اورنج کانتی (۲۰۰۲)
دختران بدجنس (۲۰۰۴)
داروی عشق (۲۰۰۶)
کلاورفیلد (۲۰۰۸)
عبور از مرز (۲۰۰۹)
۱۲۷ ساعت (۲۰۱۰)
زنان ازدواج‌نکرده (۲۰۱۱)
مصاحبه (۲۰۱۴)
شب قبل (۲۰۱۵)
اکنون مرا می‌بینی ۲ (۲۰۱۳)
متفقین (۲۰۱۶)
هنرمند فاجعه (۲۰۱۷)
انقراض (۲۰۱۸)

مجموعه تلویزیونی

اسمالویل (۲۰۰۱-۲۰۰۳)
مرد خانواده (۲۰۰۶)
بابای آمریکایی! (۲۰۰۶-۲۰۰۹)
خون حقیقی (۲۰۰۸)
کلیولند شو (۲۰۱۱)
دختر جدید (۲۰۱۲)
کارشناسان سکس (۲۰۱۳-۲۰۱۶)
کمدی بنگ! بنگ! (۲۰۱۴)
سیمپسون‌ها (۲۰۱۷)
کشتی (۲۰۱۸)
کسل راک (۲۰۱۹)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لیزی کاپلان
3.6/5 - (13 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه