بیوگرافی ‏کاریزما کارپنتر‏

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ‏کاریزما کارپنتر‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کاریزما کارپنتر (انگلیسی: Charisma Carpenter‎؛ زاده ۲۳ ژوئیهٔ ۱۹۷۰) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه کاریزما کارپنتر‏

بیوگرافی ‏کاریزما کارپنتر‏

زندگی شخصی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به بافی قاتل خون‌آشام‌ها، یک‌بارمصرف‌ها، یک‌بارمصرف‌ها ۲ اشاره کرد.

کاریزما کارپنتر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۹ در ۴۰ سالگی در فیلم Psychosis به کارگردانی Reg Traviss بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم بی مصرف ها ۲، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کاریزما کارپنتر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Paul Sculfor، Ricci Harnett، Ty Glaser و Justin Hawkins را تجربه کرد.

کاریزما کارپنتر در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کاریزما کارپنتر در این سال، بازیگری در فیلم بی مصرف ها ۲ به کارگردانی سایمون وست محسوب می‌شود.

فیلم بی مصرف ها

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کاریزما کارپنتر بازی در فیلم بی مصرف ها ۲ بوده است. کاریزما کارپنتر سال ۱۳۹۱ در ۴۲ سالگی در فیلم بی مصرف ها ۲ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با سایمون وست همکاری داشته است. کاریزما کارپنتر توانست با بازی در فیلم بی مصرف ها ۲ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سیلوستر استالونه، لیام همسورث، رندی کوچار و جیسون استاتهم بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نسیم ادبی

کاریزما کارپنتر علاوه‌بر فیلم بی مصرف ها ۲، سال ۱۳۸۹ در ۴۰ سالگی در فیلم بی مصرف ها نیز بازی کرده است. کاریزما کارپنتر این‌بار با سیلوستر استالونه یعنی کارگردان فیلم بی مصرف ها و هنرمندانی چون سیلوستر استالونه، جیسون استاتهم، جت لی و دولف لاندگرن همکاری داشت.

در این سال‌ها کاریزما کارپنتر با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سیلوستر استالونه با ۲ مرتبه، جت لی با ۲ مرتبه، تری کروس با ۲ مرتبه، دولف لاندگرن با ۲ مرتبه و رندی کوچار با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کاریزما کارپنتر داشته‌اند.

فیلم ها

بافی قاتل خون‌آشام‌ها
یک‌بارمصرف‌ها
یک‌بارمصرف‌ها ۲
آنجل

مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۲۳ ژوئیهٔ ۱۹۷۰ (سن ۴۹ سال)، لاس‌وگاس، نوادا، آمریکا
قد: ۱٫۷ متر
همسر: دیمین هاردی (ازدواج ۲۰۰۲–۲۰۰۸)
کودکان: دانُوان چارلز هاردی
والدین: کریس کارپنتر، دان کارپنتر

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏کاریزما کارپنتر‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه