بیوگرافی گلناز حسینی

4 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی گلناز حسینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 گلناز حسینی، دی جی من و تو در مسابقه‌ای که جمعه شب‌ها پخش می‌شد شناخته شد.

زندگینامه گلناز حسینی

بیوگرافی گلناز حسینی

زندگی شخصی

گلناز متولد تهران و اصالتا اصفهانی می‌باشد، خانواده وی بعد از به اتمام رسیدن دوران ابتدایی گلناز به شهر یزد مهاجرت کردند و بعد از پایان کردن تحصیلاتش برای زندگی به لندن مهاجرت می‌کند.

گلناز مدرک دیپلم رشته هنر را در ایران گرفت و مدرک کارشناسی رشته طراحی پارچه و لباس گرایش چاپ را از لندن گرفت.

پدر و مادر گلناز هر دو اصفهانی هستند.

دوران نوجوانی

گلناز حسینی در ادامه می‌گوید که در دوران نوجوانی بسیار شیطونک بوده و برای ثبت نام در مدارس پدر و مادرش مجبور به تعهد دادن بودن. که در ادامه یک خاطره‌ایی را تعریف می‌کند و می‌گوید: او به همراه همکلاسی‌هایش به یک اردوی هنری که در یکی از پارک‌های شهرشان بود، می‌روند تا به شهرداری در فعالیت هنری کمک کنند. گلناز به جای رنگ‌آمیزی و نقاشی کردن اجسام درون پارک شروع به طراحی‌های خالکوبی مانند روی بدن خود و دیگر همکلاسی‌هایش کرد که این کار منجر به تنبیه دسته جمعی خود و دیگر همکلاسی‌هایش شد و هم اینکه دیگر به آن‌ها اجازه شرکت در اردوهای بعدی را نمی‌داد.

گلناز در برنامه “شب جمعه” (یک برنامه شاد و سرزنده پر از موسیقی و رقص و آواز و مسابقه. مجری این برنامه یک ساعته آریا است و در آن دو گروه تشکیل شده‌ از سلبریتی‌های ایرانی به مسابقه با هم می‌پردازند.) نقش دی جی و رقصندگی را دارد. و مردم او را به دی‌جی حسینی می‌شناسند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آزاده رفیعی

وضعیت تاهل گلناز حسینی

گلناز حسینی ازدواج کرده است و هنوز صاحب فرزند نشده است.

گلناز می‌گوید از دخترانی که در دوران دانشگاه عاشق می‌شوند و ازدواج می‌کنند بدش می‌آید و با این وجود خودش به همین سرنوشت دچار شد و هنگامی که این قسمت از زندگی خودش را تعریف می‌کند، بلند می‌خندد.

دیگر علایق گلناز حسینی
گلناز حسینی فعالیت گسترده‌ایی در زمینه مدلینگ دارد و به ورزش علاقه زیادی دارد.

یکی از عادت‌های بد گلناز به گفته‌ی خودش این است که او دوست دارد معاشرت حضوری داشته باشد و اطرافیانش از وی برای کم‌کاری کردن در ارتباطات مجازی و تلفنی گله می‌کنند.

آیدی اینستاگرام گلناز حسینی: golnazhosseinii

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گلناز حسینی
5/5 - (1 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • ناشناس
    2 سال پیش

    ایکاش یاد بگیره اینقدر دماغش رو فرو نکنه تو چیزی که بهش ربط نداره 🙄🖕