بیوگرافی سحر مقدس

4 سال پیش
4.3/5 - (39 امتیاز)

بیوگرافی سحر مقدس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سحر مقدس متولد ۱۳ آذر ۱۳۶۴ در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس علوم هنر در خارج از کشور می باشد، شاگرد استاد محمد نوری بوده و در سال ۹۶ به شهرت رسید و حالا یک نامزد تهیه کننده نیز دارد.

زندگینامه سحر مقدس

بیوگرافی سحر مقدس

زندگی شخصی

سحر مقدس خواننده ای که این روزها به عنوان یک سوپراستار Superstar از آن نام برده می شود. او که اکنون مقیم کشور امارات است و با آهنگ خدانگهدار بیشتر شناخته شد به همین منظور برای شناخت این خواننده معروف بیوگرافی Biography و تصاویر اینستاگرام و جذاب او را در این بخش برای آشنایی شما باسحر قرار دادیم همواره با وبسایت ناز وب همراه باشید.

بیوگرافی سحر مقدس

سحر مقدس Sahar Moghadas متولد ۱۳ آذر سال ۱۳۶۴ در تهران می باشد. او در رشته خوانندگی فعالیت دارد و فارغ‌التحصیل لیسانس علوم هنر در بيرون از کشور می‌باشد. سحر دریک خانواده هنرمند متولد شد. پدر او نیز خواننده بوده اسـت.

او علاقه بـه خوانندگی رابه صورت حرفه اي از ۱۷ سالگی دنبال نمود و دوره هایي در کلاس هاي استاد محمد نوری گذراند. هم چنین دوره هاي تئوری موسیقی را نیز گذراند. وی در همان ۱۷ سالگی مجوز برگزاری کنسرت را از وزارت فرهنگ و ارشاد Ministry of Culture and Guidance برای اجرای کنسرت مخصوص بانوان دریافت نمود.

در ادامه درسال ۱۳۸۳ از ایران بـه کشور امارت مهاجرت نمود ودر این کشور بـه تحصیل پرداخت. از سال ۱۳۹۰ شروع خواندن حرفه اي نمود. در نهایت درسال ۱۳۹۶ با شرکت در برنامه شعر یادت نره در شبکه مـن و تـو توانست بـه اوج شهرت و محبوبیت برسد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن چاوشی
تهیه کنند کارها

سعید امامی نامزد و تهیه کنند کارهای او می‌باشد کـه بـه مدت ۸ با یک دیگر بوده اند اما هنوز ازدواج Marriage نکرده اند. هم چنین وی ادعا کرده کـه تا کنون جراحی زیبایی انجام نداده و همه ی صورت او بـه صورت طبیعی می باشد.

درسال ۱۳۷۷ سحر بـه گروه سایه ها پیوست. دراین گروه سیامک خواهانی، بهرنگ بهادرزاده، بابک مافی و تعدادی خواننده با استعداد دیگر از جمله سحر حضور داشتند. درسال ۲۰۱۲ با موزیک تـو نباشی بـه شهرت رسید و بیشتر شناخته شد. سحر موزیک هاي تعداد زیادی از جمله شام رمانتیک، اي جان، اي وای و… را خوانده اسـت.

سحر میگوید در حال حاضر شغل دیگری ندارم و خوانندگی تنها شغل و روش مـن برای کسب درآمد اسـت . او میگوید : زمانى کـه ایران بودم با زنده یاد استاد محمد نورى آواز کار میکردم اما در حال حاضر با استادى همکارى ندارم و خودم تمرین می‌کنم.

بیماری کم کاری تیروئید

دلیل این مشکل او، بیماری کم کاری تیروئید اسـت و او برای نظارت این بیماری بـه طور مرتب از دارو استفاده میکند و تا حدی هم لاغر تر شده اسـت. قد او ۱۷۲ اسـت و وزن او ۶۲ کیلو گرم اسـت. این خواننده Singer مرتب ورزش Sport می‌کند و رژیم گیاهخواری را دنبال می‌کند و خودش فکر می‌کند کـه نسبت قد و وزنش متناسب اسـت و البته همیشه بـه فکر وزن کم کردن اسـت.

شایعاتی در مورد عمل زیبایی سحر مقدس وجوددارد کـه همه ی اشتباه هستند.

او فقط یکبار عمل زیبایی بینی انجام داده اسـت کـه آن هم بدلیل شکسته شدن بینی اش بوده اسـت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمد فرشته نژاد

He has only performed a nasal nose just once, which is due to his nose breaking سحر در برنامه شعر یادت نره شبکه منوتو با اجرای امید هم همکاری دارد و بعنوان خواننده زن فعالیت میکند.

در پایان هم مروری داریم بر صفحه خانم سحر مقدس در شبکه اجتماعی اینستاگرام،

سحر نزدیک بـه ۲ میلیون دنبال کننده دارد و صفحه او تایید شده می‌باشد،

از نکات جالب درباره او این اسـت کـه:

سحر بـه تمام کامنت هایي کـه بدون توهین و منظور باشند

جواب می‌دهد و ارتباط خوبی با هوادارانش دارد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سحر مقدس
4.3/5 - (39 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • امیرعلی
    3 سال پیش

    سلام سحر من عاشق آهنگ هات هستم

  • علی یاقوتی نیا
    1 سال پیش

    سحر عشق خودمه خواننده محبوب و خوش سیما