بیوگرافی دنیا دادرسان

4 سال پیش
بیوگرافی دنیا دادرسان
2.5/5 - (143 امتیاز)

بیوگرافی دنیا دادرسان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دنیا دادرسان که از معدود خواننده های زن جوان ایرانی است که به خوبی در حال رشد و پیشرفت است و آهنگ های قابل قبول و محبوبی خوانده است. او در حال حاضر مقیم استرالیا است و سال ۲۰۱۳ از ایران به آن جا مهاجرت کرد.

زندگینامه دنیا دادرسان

بیوگرافی دنیا دادرسان

زندگی شخصی

او از کودکی در خانواده ای رشد کرد که در آن موسیقی یکی از اصلی ترین فعالیت های آن ها بود، دنیا دادرسان متولد ۲۴ اسفند ۱۳۷۶ است. دنیا دادرسان یک برادر به نام دانیال دارد. دنیل چند سالی از دنیا کوچک تر است.

دنیا از نقش دایی وعموی خود که به نواختن ساز و سرودن آواز و همچنین نواختن پیانو توسط پدرش انجام می گرفت ، به ایجاد علاقه اش به موسیقی اشاره می کند. دنیا فعالیت آکادمیک خود را در استرالیا شروع کرد.

دنیا دادرسان مدتی در کلیپ های فان تولیدشده توسط کامیار ایفای نقش کرده است.

اولین آهنگ

نخستین آهنگ دنیا دادرسان در استرالیا در سال ۲۰۱۴ به همراه گروه سه نیک ، با نام خواب های طلایی که ملودی این اثر از استاد “جواد معروفی” و ترانه آن کاری از “احسان حیدری” و تنظیم مجدد آن را “آرش کیان” انجام داده بود توسط “بهراد بهزادپور” ضبط شد.

بعد از ۹ ماه از بندِ سنیک بیرون آمد و اولین کاورِ خودش به اسم All Of Me از کارهای John Legend را ساخت.

در زمان حضور در بند موزیک سِنیک تعدادی اجرا در شب های موسیقیِ ملبورن و ۱ اجرا در پرشین فر داشت .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سهیلا گلستانی

همچنین در وینتر فستیوالِ وانتیرنا کالج آهنگِ i have nothing از Whitney Houston را اجرا و توجهِ زیادی از تماشاچیان را جلب کرد.

دنیا دادرسان ، در سرودن ترانه به زبان انگلیسی و فارسی تسلط کامل داشته و آهنگ فارسی دیگری را بنام “میدونی دوست دارم” با تنطیم علی لباسچی در استرالیا اجرا کرد.

بازیگری دنیا دادرسان

دنیا دادرسان در دوران کودکی به بازیگری نیز علاقمند بود و بین سنین ۷-۹ سالگی به این حرفه پرداخت سریال «خط سفید» کاری از گروه کودک و نوجوان در کشور ایران و سپس فیلم کوتاه «پل» از جمله فیلم هایی است که دنیا در آن ایفا نقش کرده است.

دنیا دادرسان بین سنین ۸ تا ۱۲ سالگی به فراگیری پیانو در نزد استاد فرخ اصانلو از شاگردان استاد انوشیروان روحانی پرداخت و در همان سنین کودکی علاقه زیادی به خواندن و نواختن پیانو داشت و بعدها در سن ۱۵ سالگی بصورت حرفه ای به این کار پرداخت. او از سنین کودکی در خانواده ای رشد کرد که در آن موسیقی یکی از اصلی‌ترین فعالیت های آن‌ها بود.

مهاجرت دنیا دادرسان
دنیا دادرسان در سن ۱۳ سالگی به مالزی – کوالالامپور به همراه خانواده مهاجرت کرد، و در سن ۱۵ سالگی به استرالیا – ملبورن رفت، از سن ۱۶ سالگی به خوانندگی و آواز پرداخت و در همان سن شروع به خواندن در بندی به اسم سِنیک کرد و کارهای موفق خوابهای طلایی و سرودی برای تیمِ ملی با صدای اوست که توجه تعدادی از خوانندگان و مجریان ایرانی از جمله سینا ولی اله ، مکس امینی و شبکه VOA را جلب کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی تفرشی

کارهای دنیا دادرسان که توسط رادیو جوان پخش شده به شرح زیر است.

میدونی دوست دارم
بارون ک میباره
شگرد
از این شهر برو
بدی برام
دنیا
چمدون
صداها
دردسر
درگیری
مغرور
حسودا
درگیری
نمیدونم نمیدونم
جای همگی خالی
کو تا بیاد
موزیک ویدیو دردسر
موزیک ویدیو بازان که میباره
موزیک ویدیو بدی برام
موزیک ویدیو کو تا بیاد

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی دنیا دادرسان
2.5/5 - (143 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه