بیوگرافی سام اصغری

4 سال پیش
بیوگرافی سام اصغری
Rate this post

بیوگرافی سام اصغری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سام اصغری یک مربی ورزشی، مدل و هنرپیشه ایرانی – امریکایی است که بیشتر به خاطر ازدواج با خواننده مشهور آمریکایی بریتنی اسپیرز به شهرت رسید. در این مقاله قصد داریم به معرفی بیشتر این هنرمند بپردازیم با ما همراه باشید.

زندگینامه سام اصغری

بیوگرافی سام اصغری

زندگی شخصی

سام اصغری یک مربی ورزشی، مدل و هنرپیشه ایرانی – امریکایی است که بیشتر به خاطر ازدواج با خواننده مشهور آمریکایی بریتنی اسپیرز به شهرت رسید. آشنایی این هنرمند با خواننده مشهور آمریکایی در یک موزیک ویدیو بود که به سال ۲۰۱۶ میلادی بر می‌گردد و بعد از این ملاقات روابط این دو به یکدیگر نزدیکتر شد. تقریبا حضور تمام وقت سام اصغری در کنار بریتنی باعث شد که صفحه اینستاگرام وی پر مخاطب‌تر شود و تا زمانی که این مقاله را برای شما می‌نویسم بیش از ۱ میلیون دنبال کننده داشته باشد. اطلاعاتی کوتاه از اصغری که در ادامه به ان اشاره خواهیم کرد:

متولد ۴ مارس ۱۹۹۴
قد ۱۸۸ سانتی متر
رنگ مو مشکی
رنگ چشم قهوه ای تیره
وزن ۹۸ کیلوگرم
متولد ایران
بدنساز، مربی و هنرپیشه

تولد

سام متولد تهران است و هنگامی که تنها ۲ سال داشت به همراه خانواده به ایالات متحده مهاجرت کرده است. این هنرمند در دوران دبیرستان عضو تیم فوتبال بوده و به این رشته ورزشی علاقه بسیار زیادی داشته است اما با این حال نتوانست در این رشته ورزشی به موفقیت قابل توجه دست یابد و همین مساله باعث شد که وی به سراغ ورزش دیگری برود. البته علاقه به ورزش در خون سام بوده و بالاخره در ۱۹ سالگی و هنگامی که کارهای زیادی را را کرده بود تصمیم می‌گیرد یک مربی شخصی شود و با شرکت در دوره‌ها و کلاس‌های مختلف به این آرزو خود می‌رسد و هم اکنون از بهترین‌های این حوزه در ایالات متحده به شمار می‌آید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شیرین ناصری

سام اصغری خواهری به نام فرزانه دارد که او نیز در لس آنجلس زندگی می کند. خواهر سام بیشتر به اسم فِی معروف است فِی یک پرستار حرفه ای می باشد و همچنین در زمینه مد و فشن فعالیت دارد.

عشق و علاقه به حیوانات

سام عاشق حیوانات خانگی، به خصوص گربه است. اگر به صفحه اینستاگرام او نگاهی بیندازید، عکس‌های بچه گربه‌های او را خواهید دید. او حتی یک بار عکس دو بچه گربه را در صفحه‌اش منتشر کرد و از هوادارانش خواست تا برای آن‌ها اسمی مناسب انتخاب کنند. مطمئنا بریتنی نیز از این علاقه سام به حیوانات خانگی، استقبال می‌کند.

شغل اصغری چیست؟

سام اصغری تا سال ۲۰۱۵ به عنوان یک مربی شخصی مشغول به کار بود اما اصرار خواهرش برای فعالیت به عنوان مدل باعث شد که رفته رفته از مربی گری فاصله گرفته و به دنیای مد پا بگذارد. او در سال ۲۰۱۶ در اولین رویداد مد و فشن حاضر شد و بعدها نیز به عنوان سفیر تبلیغاتی تویوتا انتخاب شد. اما بدون شک باید گفت که آشنا شدن سام و بریتنی اسپیرز باعث شد رشد و پیشرفت سام بیشتر از قبل شود و در سال ۲۰۱۸ به عنوان بازیگر در فیلم باورنکردنی نقش آفرینی کرد.

رژیم لاغری سام اصغری
از زمانی که او به دوره‌های مربیگری شخصی وارد شد سعی کرد رژیم غذایی خود را تغییر قابل توجهی دهد. اصغری برنامه غذایی خود را اینگونه معرفی می‌کند که در شروع این برنامه غذایی به جای لذت بردن از غذاها سعی کرد به سراغ مواد مغذی و پرخاصیت رفته و کمتر به سراغ هله هوله رفته است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آزاده رفیعی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید رژیم غذایی این هنرمند چگونه است؟ سام اصغری در رژیم خود ۲۵ درصد پروتئین، ۱۵ درصد سبزیجات و ۲۵ درصد کربوهیدرات پیچیده و باقی مانده را به سایر غذاها اختصاص می‌دهد. سام در دوران نوجوانی از چاقی مفرط رنج می‌برد اما با دنبال کردن این رژیم توانست میزان چربی‌های بدن خود را در کمتر ۶ ماه به ۳ درصد کاهش دهد.

سام تاکید می‌کند هر روز میزان BMI خود را اندازه گیری می‌کرده است! و روزانه تنها ۱۵۰۰ کالری مواد غذایی دریافت می‌کرده و حدود ۲ تا ۴ هزار کالری در باشگاه می‌سوزانده است!

اصغری در ادامه اشاره کرد که برای رسیدن به هدف خود هرگز دست از تلاش نکشید و همواره به رژیم لاغری خود پایبند بود. او همچنین اشاره کرد که ادامه این برنامه سفت و سخت می‌توانست به سلامت بدن او آسیب جدی وارد کند که با تغییر آن از این خطر دور شد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او در این ۶ ماه حدود ۴۵ کیلوگرم وزن خود را از دست داد!

برنامه ورزشی سام چیست؟

بارفیکس: این حرکت را در ۴ ست ۸، ۱۰ و ۱۲ تایی انجام می‌دهد.
زیر بغل تی بار: او این حرکت را در ۴ ست ۸، ۱۰ و ۱۲ تایی انجام می‌دهد.
زیر بغل دمبل اره‌ایی : او این حرکت را در ۴ ست ۸، ۱۰ و ۱۲ تایی انجام می‌دهد.
سیم کش زیر بغل با یک دست: او این حرکت را در ۴ ست ۸، ۱۰ و ۱۲ تایی انجام می‌دهد.
کرانچ پهلو: او این حرکت را ۳ ست ۱۵ تا ۲۰ تایی انجام می‌دهد.
جلو بازو ایستاده: او این حرکت را در ۴ ست ۸، ۱۰ و ۱۲ تایی انجام می‌دهد.
جلو دمبل داخل پا: او این حرکت را در ۴ ست ۸، ۱۰ و ۱۲ تایی انجام می‌دهد.
جلو بازو اسپایدری: او این حرکت را در ۴ ست ۸، ۱۰ و ۱۲ تایی انجام می‌دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آریا پارسا
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سام اصغری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه