بیوگرافی کیتی کسیدی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی کیتی کسیدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کیتی کسیدی (نام کامل: کاترین اِوِلین انیتا کسیدی-بنِدون) (به انگلیسی: Katherine Evelyn Anita Cassidy-Benedon) (زاده ۲۵ نوامبر ۱۹۸۶) هنرپیشه آمریکایی است. وی در چند مجموعه تلویزیونی مانند هفتمین بهشت (۲۰۰۵)، میدان ملروز (۲۰۱۰–۲۰۰۹) و جزیره هارپر (۲۰۰۹) و فیلم‌های کریسمس سیاه (۲۰۰۶)، ربوده شده و کابوس خیابان الم (۲۰۱۰) نقش آفرینی کرده‌است.

زندگینامه کیتی کسیدی

بیوگرافی کیتی کسیدی

زندگی شخصی

کیتی در سال ۱۹۸۶ میلادی در شهر لس آنجلس ایالت کالیفرنیای آمریکاست به دنیا آمد. پدرش دیوید کسیدی، هنرپیشه و مادرش شری ویلیامز، مدل یا مانکن زیبایی است. دیوید و شری از هم جدا شده، اما هنوز دوستان نزدیکی محسوب می‌شوند. پدر بزرگ و مادر بزرگ پدری کیتی، جک کسیدی و اِوِلین وارد هم هنرپیشه بودند.

کیتی به همراه مادرش شری و ناپدری اش ریچارد بندون، در شهر کلاباسای ایالت کالیفرنیا بزرگ شد. او دو خواهر بزرگتر به نام‌های جیمی و جنا دارد. کیتی همچنین یک برادر ناتنی به نام بیو کسیدی دارد.

کیتی کسیدی در سال ۲۰۰۵ از دبیرستان کلاباسا با درجه ممتاز فارغ‌التحصیل شد. او از زمانی که در مدرسه ابتدایی بود، به صنعت نمایش و سینما علاقه داشت و از سن هفت سالگی شروع به نقش آفرینی در نمایشنامه‌های محلی کرد.

کیتی اولین بار به گونه تصادفی در یکی از شعبه‌های داروخانه زنجیره‌ای رایت اید (Rite Aid)، مورد توجه جوئل دایموند تهیه‌کننده سینما قرار گرفت. کیتی کسیدی تاکنون در هفده فیلم و مجموعه تلویزیونی آمریکایی نقش آفرینی کرده‌است.

فعالیت هنری

کیتی کسیدی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۵ در ۲۰ سالگی در فیلم Black Christmas به کارگردانی Glen Morgan بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پیکان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کیتی کسیدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Michelle Trachtenberg، مری الیزابت وینستد، لیسی چابرت و Kristen Cloke را تجربه کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرزاد فرزین

کیتی کسیدی در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کیتی کسیدی در این سال، بازیگری در سریال پیکان به کارگردانی گرگ برلانتی و مارک گوگنهایم محسوب می‌شود.

سایر آثار بیوگرافی کیتی کسیدی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کیتی کسیدی بازی در سریال پیکان بوده است. کیتی کسیدی سال ۱۳۹۱ در ۲۶ سالگی در سریال پیکان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با گرگ برلانتی همکاری داشته است. کیتی کسیدی توانست با بازی در سریال پیکان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر استفن امل، دیوید رمزی، ویلا هلند و پل بلکتورن بر تجارب او افزود.

کیتی کسیدی علاوه‌بر سریال پیکان، سال ۱۳۸۷ در ۲۲ سالگی در فیلم ربوده شده نیز بازی کرده است. کیتی کسیدی این‌بار با Pierre Morel یعنی کارگردان فیلم ربوده شده و هنرمندانی چون لیام نیسون، Maggie Grace، Famke Janssen و Leland Orser همکاری داشت.

در این سال‌ها کیتی کسیدی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Michelle Trachtenberg با ۲ مرتبه و Adam Campbell با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کیتی کسیدی داشته‌اند.

مشخصات کلی

تاریخ تولد:

۲۵ نوامبر ۱۹۸۶ (سن ۳۳ سال)، لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
قد:

۱٫۷۱ متر
همسر:

مسیو راجرز (ازدواج ۲۰۱۸–۲۰۲۰)
فیلم:

مونته کارلو، کابوس در خیابان الم، ربوده‌شده
خویشاوند هم‌نیا:

کیتلین اَن کسیدی، جولیت کسیدی

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اکرم بنایی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیتی کسیدی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه