بیوگرافی ‏دیوی چیس‏

4 سال پیش
3.5/5 - (14 امتیاز)

بیوگرافی ‏دیوی چیس‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 دِیوی چـِیس (انگلیسی: Daveigh Chase‎؛ زادهٔ ۲۴ ژوئیهٔ ۱۹۹۰) یک هنرپیشه، خواننده و صدا پیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۵ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه دیوی چیس‏

بیوگرافی ‏دیوی چیس‏

زندگی شخصی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به لیلو و استیچ، حلقه، دانی دارکو اشاره کرد.

وی همچنین برنده جوایزی همچون جایزه آنی شده است.

فعالیت هنری

دیوی چیس نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۰ در ۱۱ سالگی در فیلم دانی دارکو به کارگردانی Richard Kelly بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم شهر اشباح، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای دیوی چیس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جیک جیلنهال، جنا مالون، مری مکدانل و Holmes Osborne را تجربه کرد.

دیوی چیس در سال ۱۳۸۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم دیوی چیس در این سال، بازیگری در فیلم دانی دارکو به کارگردانی Richard Kelly و فیلم شهر اشباح به کارگردانی هایائو میازاکی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی دیوی چیس بازی در فیلم شهر اشباح بوده است. دیوی چیس سال ۱۳۸۰ در ۱۱ سالگی در فیلم شهر اشباح نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با هایائو میازاکی همکاری داشته است. دیوی چیس توانست با بازی در فیلم شهر اشباح تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سوزان پلشت، میو ایرینو، Rumi Hiiragi و ماری ناتسوکی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی انگس تی جونز

در این سال‌ها دیوی چیس با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران نائومی واتس با ۲ مرتبه و David Dorfman با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با دیوی چیس داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏دیوی چیس‏
3.5/5 - (14 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه