بیوگرافی ‏جمی چانگ‏

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ‏جمی چانگ‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جمی چانگ، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «ابرقهرمان ۶»، فیلم سینمایی «Office Christmas Party» و فیلم سینمایی «خماری: قسمت سوم» فعالیت داشته است.

زندگینامه جمی چانگ‏

بیوگرافی ‏جمی چانگ‏

زندگی شخصی

جمی چانگ بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۶۲ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار جمی چانگ می‌توان به بازیگری در فیلم ابرقهرمان ۶، فیلم خماری: قسمت سوم و فیلم خماری: قسمت دوم اشاره کرد.

جمی چانگ نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۸ در ۲۶ سالگی در فیلم Dragonball Evolution به کارگردانی James Wong بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم ابرقهرمان ۶، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جمی چانگ محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جاستین چتوین، James Marsters، Yun-Fat Chow و امی رسوم را تجربه کرد.

جمی چانگ در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۴ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم جمی چانگ در این سال، بازیگری در فیلم Rudderless به کارگردانی ویلیام اچ میسی، فیلم Flight 7500 به کارگردانی Takashi Shimizu، فیلم Schlong Story به کارگردانی Huck Botko و فیلم ابرقهرمان ۶ به کارگردانی Don Hall و Chris Williams محسوب می‌شود.

فیلم ابرقهرمان ۶

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جمی چانگ بازی در فیلم ابرقهرمان ۶ بوده است. جمی چانگ سال ۱۳۹۳ در ۳۱ سالگی در فیلم ابرقهرمان ۶ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Don Hall همکاری داشته است. جمی چانگ توانست با بازی در فیلم ابرقهرمان ۶ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Ryan Potter، Scott Adsit، Daniel Henney و تی جی میلر بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی خودریگو سانتورو

جمی چانگ علاوه‌بر فیلم ابرقهرمان ۶، سال ۱۳۹۲ در ۳۰ سالگی در فیلم خماری: قسمت سوم نیز بازی کرده است. جمی چانگ این‌بار با تاد فیلیپس یعنی کارگردان فیلم خماری: قسمت سوم و هنرمندانی چون بردلی کوپر، زک گالیفیاناکیس، اد هلمز و Justin Bartha همکاری داشت.

در این سال‌ها جمی چانگ با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Bryan Greenberg با ۳ مرتبه،

Justin Bartha با ۲ مرتبه،

Matt O’Leary با ۲ مرتبه،

جفری تامبور با ۲ مرتبه و Sasha Barrese با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جمی چانگ داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏جمی چانگ‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه