بیوگرافی ‏گلن کلوز‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏گلن کلوز‏
Rate this post

بیوگرافی ‏گلن کلوز‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 گلن کلوز، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «محافظین کهکشان»، فیلم سینمایی «Hamlet» و فیلم سینمایی «The Chumscrubber» فعالیت داشته است.

زندگینامه گلن کلوز‏

بیوگرافی ‏گلن کلوز‏

زندگی شخصی

گلن کلوز نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۱ در ۳۶ سالگی در فیلم The World According to Garp به کارگردانی جرج روی هیل بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم محافظین کهکشان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای گلن کلوز محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رابین ویلیامز، مری بت هرت، جان لیسگو و هیوم کرونین را تجربه کرد.

گلن کلوز در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم گلن کلوز در این سال، بازیگری در فیلم محافظین کهکشان به کارگردانی جیمز گان، فیلم ۵ to 7 به کارگردانی Victor Levin و فیلم Low Down به کارگردانی Jeff Preiss محسوب می‌شود.

فعالیت هنری

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی گلن کلوز بازی در فیلم محافظین کهکشان بوده است. گلن کلوز سال ۱۳۹۳ در ۶۸ سالگی در فیلم محافظین کهکشان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با جیمز گان همکاری داشته است. گلن کلوز توانست با بازی در فیلم محافظین کهکشان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کریس پرت، وین دیزل، بردلی کوپر و زویی سالدانا بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی شاده آدو

گلن کلوز علاوه‌بر فیلم محافظین کهکشان، سال ۱۳۶۹ در ۴۴ سالگی در فیلم Hamlet نیز بازی کرده است. گلن کلوز این‌بار با Franco Zeffirelli یعنی کارگردان فیلم Hamlet و هنرمندانی چون مل گیبسون، آلن بیتس، Paul Scofield و ایان هولم همکاری داشت.

در این سال‌ها گلن کلوز با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امی برنمن با ۲ مرتبه، کریستن استوارت با ۲ مرتبه، Tim McInnerny با ۲ مرتبه، Matt Malloy با ۲ مرتبه و Pauline Collins با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با گلن کلوز داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏گلن کلوز‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه