بیوگرافی ریچل لی کوک

4 سال پیش
4.9/5 - (60 امتیاز)

بیوگرافی ریچل لی کوک به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ریچل لی کوک (به انگلیسی: Rachael Leigh Cook) بازیگر آمریکایی است. او در ۴ اکتبر ۱۹۷۹ در شهر مینیاپولیس به دنیا آمد. وی در سال ۲۰۰۴ با دنیل گیلیز ازدواج کرد.

زندگینامه ریچل لی کوک

بیوگرافی ریچل لی کوک

زندگی شخصی

از فیلم‌هایی که او در آن بازی کرده‌است، می‌توان به او همه چیز تمام است، نانسی درو و بلندپروازی بلوند اشاره کرد.

راشل لی لی کوک ، متولد ۴ اکتبر ۱۹۷۹ ، بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. در سال ۱۹۹۹ ، او در فیلم کمدی رمانتیک “او این همه است” بازی کرد ، که توانست گیشه جهانی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار آمریکا را با هزینه کم تولید تنها ۱۰ میلیون دلار آمریکا بازیابی کند و موج دوم فیلم جوانان را راه اندازی کرد. بنابراین وی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن ششم جایزه بهترین کارشناسی ارشد اعطا شد. موفقیت “او این همه است” در آن سال نامزد ها و جوایز زیادی به راشل لی لی کوک داد ، که همین امر او را به الهه ای در قلب نوجوانان در ایالات متحده تبدیل کرد. او و مرد با بازی کوچک Fred Prinz همچنین پسر و دختری طلایی شد که در آن زمان به عنوان یک فیلم جوانان شناخته می شد.

تولد

راشل لی لی کوک در ۴ اکتبر سال ۱۹۷۹ در مینوتوتولیس ، “شهر دریاچه” در منبع رودخانه می سی سی پی ، بزرگترین شهر مینسوتا در شمال غربی ایالات متحده به دنیا آمد. اجدادی مادری از تبار ایتالیا است. در این خانواده دختر پرتحرک و خوش آب و هوای میانه غربی چهار نفر حضور دارند: پدر توماس یک مددکار اجتماعی در دبیرستان است او قبلاً خواننده و بازیگر بود مادر مادر خوان صنایع دستی است که آشپزی ، بافنده ، رنگرزی و سایر صنعتگران را انجام داده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نیما رئیسی

همچنین یک برادر کوچکتر بنیامین وجود دارد که دو سال از خودش کوچکتر است. در سال ۱۹۹۴ ، کمتر از پانزده ساله راچاه لی لی کوک با تشویق شرکت مدل ، اقدام به درخواست نقش این فیلم کرد و پس از استماع ، از کنترل خارج شد و او را در آینده پرورش داد. علاقه و عشق به بازیگری. در سال ۱۹۹۵ ، او در اولین فیلم خود با نام “Nanny Club” بازی کرد. در سال ۱۹۹۸ ، او در فیلم کمدی “پان سائو بزرگ اتحاد” بازی کرد.

فعالیت هنری

سال ۱۹۹۹ نقطه عطفی در حرفه راشل لی کو بود. در ابتدای آن سال ، وی در فیلم کمدی رمانتیک جوانان در دانشگاه ، “او این همه است” در ایالات متحده ، با کمترین هزینه تولید تنها ۱۰ میلیون دلار آمریکا برای بازیابی میلیاردرهای گیشه در جهان بازی کرد و یک ثانیه را راه اندازی کرد. موج فیلم جوانان موج. اجرای برجسته او در این نمایشنامه با موفقیت تصویر لانی بوگز ، یک زن کاملاً بیگناه اما ناب و زیبا را به تصویر می کشد ، به خصوص صحنه ای که در آن لباس شب قرمز به آرامی از پله ها پایین می آید.

بعداً از بسیاری از فیلم ها وام گرفته شد. موفقیت “او همه این است” در آن سال نامزدها و جوایز بسیاری را به وی اعطا کرد و او را به الهه ای در قلب جوانان در ایالات متحده تبدیل کرد. در همان سال ، فیلم مستقل راشائل لی کوک “سلام-خط” نیز با استقبال خوبی روبرو شد و به عنوان یکی از بهترین فیلم های مستقل سال ۱۹۹۹ مورد ستایش قرار گرفت. جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره فیلم سانتا مونیکا دریافت کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جاسلین پوک
کشتن بزرگ

در سال ۲۰۰۰ ، راچل لی لی کوک و سیلوستر استالونه در فیلم اکشن “کشتن بزرگ” با هم بازی کردند. در سال ۲۰۰۱ ، او در بازیگری علمی تخیلی “اقدام ضد انحصاری” بازی کرد. در سال ۲۰۰۵ ، او در فیلم انیمیشن “Final Fantasy VII: The Son the Son” (نسخه انگلیسی) صدای بازیگر زن تیفا لاکهارت شد و سپس در بازی “Final Fantasy” به دوبله انگلیسی Tiffa تبدیل شد.

در سال ۲۰۰۷ ، راشل لی لی کوک در هیجان بازیگران “دختران” بازی کرد. در سال ۲۰۰۹ ، او در فیلم تعلیق “مهمان” بازی کرد. در سال ۲۰۱۱ ، او در فیلم ترسناک “خون آشام” با همکاری ایالات متحده و ژاپن بازی کرد. در سال ۲۰۱۲ ، راشل لی لی کوک به عنوان قهرمان کیت در درام جنایی “حس ششم جنایت” فعالیت کرد. در سال ۲۰۱۴ ، او در فیلم اکشن “تخریب Skyline” بازی کرد. در سال ۲۰۱۷ ، او در فیلم کمدی “یک رویای یک شب تابستان” بازی کرد. راشل لی کوک با چشمان فرشته بزرگ و شکل عالی ، در قلب اواخر دهه ۷۰ و ۸۰ بسیار محبوب است.

مشخصات کلی

تاریخ تولد:
۴ اکتبر ۱۹۷۹ (سن ۴۰ سال)، مینیاپولیس، مینه‌سوتا، آمریکا
قد:
۱٫۵۷ متر
همسر:
دنیل گیلیز
کودکان:
شارلت ایستن گیلیس، ثیودور ویگو سالیون گیلیس
خواهر و برادر:
بِن کوک

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ریچل لی کوک
4.9/5 - (60 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه