بیوگرافی مارسیا کراس

4 سال پیش
بیوگرافی مارسیا کراس
Rate this post

بیوگرافی مارسیا کراس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مارسیا کراس (انگلیسی: Marcia Cross‎؛ زاده ۲۵ مارس ۱۹۶۲) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۸۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه مارسیا کراس

بیوگرافی مارسیا کراس

زندگی شخصی

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به کدبانوهای وامانده و کوانتیکو اشاره کرد.

فعالیت هنری

Marcia Cross در سال ۱۳۶۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم Marcia Cross در این سال، بازیگری در فیلم Bad Influence به کارگردانی کرتیس هانسون محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Marcia Cross بازی در فیلم Bad Influence بوده است. Marcia Cross سال ۱۳۶۹ در ۲۸ سالگی در فیلم Bad Influence نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با کرتیس هانسون همکاری داشته است. Marcia Cross توانست با بازی در فیلم Bad Influence تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Rob Lowe، جیمز اسپیدر، Lisa Zane و Rosalyn Landor بر تجارب او افزود.

Marcia Cross علاوه‌بر فیلم Bad Influence، سال ۱۳۸۸ در ۴۷ سالگی در فیلم Just Peck نیز بازی کرده است. Marcia Cross این‌بار با Michael A. Nickles یعنی کارگردان فیلم Just Peck و هنرمندانی چون Keir Gilchrist، Adam Arkin، Camryn Manheim و بری لارسن همکاری داشت.

مشخصات کلی بیوگرافی مارسیا کراس

تاریخ تولد: ۲۵ مارس ۱۹۶۲ (سن ۵۸ سال)، مارلبرو، ماساچوست، آمریکا
قد: ۱٫۷۸ متر
همسر: تام ماهونی (ازدواج ۲۰۰۶)
کودکان: سونا ماهونی، ایدن ماهونی
جوایز: جایزهٔ انجمن بازیگران فیلم برای بهترین گروه بازیگری در سریال کمدی

مطلب مرتبط:  بیوگرافی لی کونگ سو
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارسیا کراس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه