بیوگرافی سوزان کرایر

4 سال پیش
بیوگرافی سوزان کرایر
Rate this post

بیوگرافی سوزان کرایر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سوزان کرایر (انگلیسی: Suzanne Cryer‎؛ زادهٔ ۱۳ ژانویهٔ ۱۹۶۷) یک هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۱۹۹۲ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلمهای او میتوان به مجموعه تلویزیونی پرورشگاهی ها (۲۰۱۳-اکنون) اشاره کرد.

زندگینامه سوزان کرایر

بیوگرافی سوزان کرایر

فعالیت هنری

سوزان کرایر نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۶ در ۳۱ سالگی در فیلم سگ را بجنبان به کارگردانی Barry Levinson بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دره سیلیکون، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای سوزان کرایر محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون داستین هافمن، رابرت دنیرو، Anne Heche و دنیس لیری را تجربه کرد.

سوزان کرایر در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم سوزان کرایر در این سال، بازیگری در سریال دره سیلیکون محسوب می‌شود.

سوزان کرایر سال ۱۳۹۳ در ۴۸ سالگی در سریال دره سیلیکون نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. سوزان کرایر توانست با بازی در سریال دره سیلیکون تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Thomas Middleditch، تی جی میلر، Josh Brener و مارتین استار بر تجارب او افزود.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی سوزان کرایر آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. سوزان کرایر را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۷۵% آثار وی سینمایی و ۲۵% آثارش تلویزیونی است. در واقع سوزان کرایر از مجموع ۴ اثری که در کارنامه دارد، در ۳ اثر در سینما با نام‌های فیلم شماره ۱۰ خیابان کلورفیلد، فیلم Friends & Lovers و فیلم سگ را بجنبان به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال دره سیلیکون بازی کرده است

مطلب مرتبط:  بیوگرافی صادق واحدی
مشخصات کلی

تاریخ تولد: ۱۳ ژانویهٔ ۱۹۶۷ (سن ۵۳ سال)، روچستر، ایالت نیویورک، آمریکا
فرزندان: ۳
همسر: گریگری لوک (ازدواج ۲۰۰۰)
آموزش: دانشگاه ييل، Yale School of Drama، Greenwich High School

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سوزان کرایر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه