بیوگرافی روبی دی‏

4 سال پیش
بیوگرافی روبی دی‏
Rate this post

بیوگرافی روبی دی‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 روبی دی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «The Stand»، فیلم سینمایی «Just Cause» و فیلم سینمایی «Edge of the City» فعالیت داشته است.

زندگینامه روبی دی‏

بیوگرافی روبی دی‏

فعالیت هنری

روبی دی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۲۹ در ۲۸ سالگی در فیلم The Jackie Robinson Story به کارگردانی Alfred E. Green بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم Just Cause، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای روبی دی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Jackie Robinson، Minor Watson، Louise Beavers و Richard Lane را تجربه کرد.

روبی دی در سال ۱۳۷۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم روبی دی در این سال، بازیگری در فیلم Just Cause به کارگردانی Arne Glimcher محسوب می‌شود.

فیلم Just Cause

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی روبی دی بازی در فیلم Just Cause بوده است. روبی دی سال ۱۳۷۴ در ۷۳ سالگی در فیلم Just Cause نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Arne Glimcher همکاری داشته است. روبی دی توانست با بازی در فیلم Just Cause تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر شان کانری، لارنس فیشبرن، کیت کپشا و Blair Underwood بر تجارب او افزود.

روبی دی علاوه‌بر فیلم Just Cause، سال ۱۳۸۶ در ۸۵ سالگی در فیلم گانگستر آمریکایی نیز بازی کرده است. روبی دی این‌بار با ریدلی اسکات یعنی کارگردان فیلم گانگستر آمریکایی و هنرمندانی چون دنزل واشنگتن، راسل کرو، چویتل اجیوفور و جاش برولین همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی احسان خواجه امیری

در این سال‌ها روبی دی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است

اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Sidney Poitier با ۳ مرتبه،

اسپایک لی با ۲ مرتبه، فرانکی فیسون با ۲ مرتبه، Joel Fluellen با ۲

مرتبه و جان تورتورو با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با روبی دی داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی روبی دی‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه