بیوگرافی ‏صفا آقاجانی‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏صفا آقاجانی‏
Rate this post

بیوگرافی ‏صفا آقاجانی‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 صفا آقاجانی (زاده ۱۳۳۵ ارومیه)، بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر ایران است.

زندگینامه صفا آقاجانی‏

بیوگرافی ‏صفا آقاجانی‏

زندگی شخصی

وی دارای مدرک دیپلم در رشتهٔ ادبیات فارسی می‌باشد و نخستین کار تصویری خود را در فیلم سینمایی تمام وسوسه‌های زمین به کارگردانی حمید سمندریان و در کنار بازیگرانی چون هما روستا، رضا کیانیان و احمد آقالو شروع نمود.

فعالیت هنری

صفا آقاجانی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۸ در ۳۳ سالگی در فیلم تمام وسوسه های زمین به کارگردانی حمید سمندریان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال دردسرهای عظیم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای صفا آقاجانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون هما روستا، جمال اجلالی، احمد آقالو و رضا کیانیان را تجربه کرد.

صفا آقاجانی در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم صفا آقاجانی در این سال، بازیگری در سریال دردسرهای عظیم به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و فیلم دو عروس به کارگردانی داوود موثقی محسوب می‌شود.

سریال دردسرهای عظیم

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی صفا آقاجانی بازی در سریال دردسرهای عظیم بوده است. صفا آقاجانی سال ۱۳۹۳ در ۵۸ سالگی در سریال دردسرهای عظیم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با برزو نیک‌نژاد همکاری داشته است. صفا آقاجانی توانست با بازی در سریال دردسرهای عظیم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی و مریم سعادت بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اولیویا دابو

صفا آقاجانی علاوه‌بر سریال دردسرهای عظیم، سال ۱۳۹۴ در ۵۹ سالگی در سریال دردسرهای عظیم ۲ نیز بازی کرده است. صفا آقاجانی این‌بار با برزو نیک‌نژاد یعنی کارگردان سریال دردسرهای عظیم ۲ و هنرمندانی چون جواد عزتی، الناز حبیبی، مهدی هاشمی و مریم سعادت همکاری داشت.

در این سال‌ها صفا آقاجانی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران الناز حبیبی با ۵ مرتبه، اشکان اشتیاق با ۴ مرتبه، میرطاهر مظلومی با ۴ مرتبه، مهدی هاشمی با ۳ مرتبه و مختار سائقی با ۳ مرتبه بیشترین همکاری را با صفا آقاجانی داشته‌اند.

فیلم‌شناسی

تمام وسوسه‌های زمین
دو عروس
میگرن (فیلم)
به همین سادگی (فیلم)
آب‌نبات چوبی (فیلم ۱۳۹۴)
گواهینامه (۱۳۹۰)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏صفا آقاجانی‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه