بیوگرافی شیرین آقارضاکاشی

4 سال پیش
بیوگرافی شیرین آقارضاکاشی
Rate this post

بیوگرافی شیرین آقارضاکاشی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شیرین آقارضا کاشی، بازیگر تلویزیون و سینما، در آثاری نظیر؛ فیلم سینمایی «فروشنده»، «یک روز بخصوص» و «آذر» به نقش‌آفرینی پرداخته است.

زندگینامه شیرین آقارضاکاشی

بیوگرافی شیرین آقارضاکاشی

زندگی شخصی

شیرین آقارضا کاشی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۹۳ در فیلم روز مبادا به کارگردانی فائزه عزیزخانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم فروشنده، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شیرین آقارضا کاشی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون هدیه تهرانی، فرزانه گرایلی، ولی‌الله عزیزخانی و وحید عزیزخانی را تجربه کرد.

شیرین آقارضا کاشی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم شیرین آقارضا کاشی در این سال، بازیگری در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان و فیلم آذر به کارگردانی محمد حمزه‌‌ای محسوب می‌شود.

فیلم فروشنده

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شیرین آقارضا کاشی بازی در فیلم فروشنده بوده است. شیرین آقارضا کاشی سال ۱۳۹۵ فیلم فروشنده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با اصغر فرهادی همکاری داشته است. شیرین آقارضا کاشی توانست با بازی در فیلم فروشنده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سید شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی و سید فرید سجادی‌ حسینی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کیت بلانشت

شیرین آقارضا کاشی علاوه‌بر فیلم فروشنده، سال ۱۳۹۶ در سریال رهایم نکن نیز بازی کرده است. شیرین آقارضا کاشی این‌بار با محمدمهدی عسگرپور یعنی کارگردان سریال رهایم نکن و هنرمندانی چون امین تارخ، دنیا مدنی، نیما شعبان‌نژاد و محمدرضا هدایتی همکاری داشت.

در این سال‌ها شیرین آقارضا کاشی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سید فرید سجادی‌ حسینی با ۳ مرتبه و مجتبی پیرزاده با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با شیرین آقارضا کاشی داشته‌اند.

سینما
ما همه با هم هستیم
مارموز
جاده قدیم
آذر
یک روز بخصوص
درباره فروشنده
فروشنده
روز مبادا

مجموعه تلویزیونی
رهایم نکن
هیئت مدیره
آنام
برسر دو راهی
روز های خوشی و دلخوشی
دنگ و فنگ روزگار

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شیرین آقارضاکاشی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه