بیوگرافی نازنین احمدی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی نازنین احمدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 نازنین احمدی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «بی گناهان»، فیلم سینمایی «سه زن» و فیلم سینمایی «سندباد و سارا» فعالیت داشته است.

زندگینامه نازنین احمدی

بیوگرافی نازنین احمدی

فعالیت هنری

نازنین احمدی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۵ در فیلم سه زن به کارگردانی منیژه حکمت بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال بی گناهان، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نازنین احمدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهران رجبی، نیکی کریمی، پگاه آهنگرانی و مریم بوبانی را تجربه کرد.

نازنین احمدی در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم نازنین احمدی در این سال، بازیگری در سریال بی گناهان به کارگردانی احمد امینی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نازنین احمدی بازی در سریال بی گناهان بوده است. نازنین احمدی سال ۱۳۸۷ سریال بی گناهان نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با احمد امینی همکاری داشته است. نازنین احمدی توانست با بازی در سریال بی گناهان تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر داریوش فرهنگ، فریبا کوثری، مسعود کرامتی و مهدی پاکدل بر تجارب او افزود.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی نازنین احمدی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. نازنین احمدی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۷۵% آثار وی سینمایی و ۲۵% آثارش تلویزیونی است. در واقع نازنین احمدی از مجموع ۴ اثری که در کارنامه دارد، در ۳ اثر در سینما با نام‌های فیلم حریر، فیلم قبیله من و فیلم سه زن به ایفای نقش پرداخته و در ۱ اثر در تلویزیون با نام سریال بی گناهان بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیم کری
فیلم کوتاه

در من کسی نفس می‌کشد (مسعود طهماسبی، ۱۳۹۸)
بیگودی (آرش مشورت، ۱۳۹۷)
زنی که او بودم (آزاده سلیمیان، ۱۳۹۶)
ترخیص (آزاده موسوی، ۱۳۹۵)
اتاق (فرشته ارسطویی، ۱۳۹۴)
بازگشت (مجید خطیری، ۱۳۹۴)
فیلمی برای تو (ایمان بهروزی، ۱۳۹۳)
نقطه صفر آرزو (آرش مشورت، ۱۳۹۲)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نازنین احمدی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه