بیوگرافی مهناز انصاریان

4 سال پیش
بیوگرافی مهناز انصاریان
Rate this post

بیوگرافی مهناز انصاریان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مهناز انصاریان (زادهٔ ۱۳۳۴ در تهران) نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

زندگینامه مهناز انصاریان

بیوگرافی مهناز انصاریان

فعالیت هنری

مهناز انصاریان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۵ در فیلم کلید به کارگردانی ابراهیم فروزش بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پس از باران، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مهناز انصاریان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون امیرمحمد پورحسن، عماد طاهری، فاطمه آساره و منیژه پورحسن را تجربه کرد.

مهناز انصاریان در سال ۱۳۷۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم مهناز انصاریان در این سال، بازیگری در سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهناز انصاریان بازی در سریال پس از باران بوده است. مهناز انصاریان سال ۱۳۷۹ سریال پس از باران نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سعید سلطانی همکاری داشته است. مهناز انصاریان توانست با بازی در سریال پس از باران تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمود‌ پاک‌نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم و جهانگیر الماسی بر تجارب او افزود.

سریال پس از باران

مهناز انصاریان علاوه‌بر سریال پس از باران، سال ۱۳۸۷ در سریال مرگ تدریجی یک رؤیا نیز بازی کرده است. مهناز انصاریان این‌بار با فریدون جیرانی یعنی کارگردان سریال مرگ تدریجی یک رؤیا و هنرمندانی چون دانیال حکیمی، پوراندخت مهیمن، سامیه لک و ستاره اسکندری همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نصرالله زرین‌پنجه

در این سال‌ها مهناز انصاریان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران ستاره اسکندری با ۲ مرتبه، محمود مقامی با ۲ مرتبه، فرامرز قریبیان با ۲ مرتبه، نیکو خردمند با ۲ مرتبه و فتحعلی اویسی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با مهناز انصاریان داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مهناز انصاریان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه