بیوگرافی شقایق جودت

4 سال پیش
2/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی شقایق جودت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شقایق جودت (زاده ۱۳۵۱ در تهران) یک بازیگر ایرانی است. وی لیسانس تئاتر از جهاد دانشگاهی می‌باشد.

زندگینامه شقایق جودت

بیوگرافی شقایق جودت

فعالیت هنری

شقایق جودت نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۲ در فیلم همسر به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مرد دوهزارچهره، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شقایق جودت محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهدی هاشمی، فاطمه معتمدآریا، نسرین مقانلو و پرستو گلستانی را تجربه کرد.

شقایق جودت در سال ۱۳۸۸ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم شقایق جودت در این سال، بازیگری در سریال مرد دوهزارچهره به کارگردانی مهران مدیری محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شقایق جودت بازی در سریال مرد دوهزارچهره بوده است. شقایق جودت سال ۱۳۸۸ سریال مرد دوهزارچهره نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهران مدیری همکاری داشته است. شقایق جودت توانست با بازی در سریال مرد دوهزارچهره تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مهران مدیری، سیامک انصاری، برزو ارجمند و سپند امیرسلیمانی بر تجارب او افزود.

شقایق جودت علاوه‌بر سریال مرد دوهزارچهره، سال ۱۳۹۲ در سریال شوخی کردم نیز بازی کرده است. شقایق جودت این‌بار با مهران مدیری یعنی کارگردان سریال شوخی کردم و هنرمندانی چون کمند امیرسلیمانی، مهران مدیری، نادر سلیمانی و نیما فلاح همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حبیب الهیاری

در این سال‌ها شقایق جودت با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سیامک انصاری با ۳ مرتبه، مهران مدیری با ۳ مرتبه، محمدرضا هدایتی با ۳ مرتبه، برزو ارجمند با ۲ مرتبه و سام نوری با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با شقایق جودت داشته‌اند.

فیلم‌شناسی

همسر (۱۳۷۲)
سلام سینما (۱۳۷۳) در نقش خودش
گبه (۱۳۷۴)
پاورچین (۱۳۸۱)بازیگر مهمان در نقش همسر حسام دو برره
نقطه چین (مجموعه تلویزیونی)
آریا (۲۰۰۴)
مرد دو هزار چهره (۱۳۸۷)
شوخی کردم(۱۳۹۲)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شقایق جودت
2/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه