بیوگرافی کیمیا حسینی

4 سال پیش
بیوگرافی کیمیا حسینی
Rate this post

بیوگرافی کیمیا حسینی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کیمیا حسینی (متولد ۱۳۸۲) بازیگر سینما اهل ایران است.

زندگینامه کیمیا حسینی

بیوگرافی کیمیا حسینی

فعالیت هنری

کیمیا حسینی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۹ در فیلم جدایی نادر از سیمین به کارگردانی اصغر فرهادی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم بادیگارد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کیمیا حسینی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون لیلا حاتمی، سید شهاب حسینی، مریلا زارعی و پیمان معادی را تجربه کرد.

کیمیا حسینی در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کیمیا حسینی در این سال، بازیگری در فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کیمیا حسینی بازی در فیلم بادیگارد بوده است. کیمیا حسینی سال ۱۳۹۴ فیلم بادیگارد نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری داشته است. کیمیا حسینی توانست با بازی در فیلم بادیگارد تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر پرویز پرستویی، بابک حمیدیان، مریلا زارعی و محمود عزیزی بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها کیمیا حسینی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران علیرضا خمسه با ۲ مرتبه، شیوا ابراهیمی با ۲ مرتبه، مریلا زارعی با ۲ مرتبه، امین زندگانی با ۲ مرتبه و طوفان مهردادیان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کیمیا حسینی داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پویا جلیلی پور
فیلم‌شناسی

جدایی نادر از سیمین (۱۳۸۹)
شاهگوش (۱۳۹۲)
اپیزود «بن‌بست» از گنجشکک اشی مشی (۱۳۹۲)
سلام بر فرشتگان (۱۳۸۹)
ساکن خانه چوبی (۱۳۹۱)
بادیگارد (۱۳۹۴)
خانواده دکتر ماهان (١٣٩۶)
سرگذشت (۱۳۹۷)

جوایز
خرس نقره‌ای برای بهترین بازیگر زن به‌طور مشترک با لیلا حاتمی، ساره بیات، سارینا فرهادی و شیرین یزدان‌بخش از شصت و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین برای فیلم «جدایی نادر از سیمین»

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کیمیا حسینی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه