بیوگرافی پریسا بخت‌آور

4 سال پیش
بیوگرافی پریسا بخت‌آور
4.7/5 - (13 امتیاز)

بیوگرافی پریسا بخت‌آور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پریسا بخت‌آور (زادۀ ۱۳۵۱ در تهران)، کارگردان ایرانی و مدیر مؤسسه خانه بین‌الملل بامداد می‌باشد. همسر وی، اصغر فرهادی، از کارگردانان بنام سینما می‌باشد.

زندگینامه پریسا بخت‌آور

بیوگرافی پریسا بخت‌آور

فعالیت هنری

پریسا بخت‌آور کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال ۱۳۸۱ در ۳۰ سالگی در سریال پشت کنکوری‌ها به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال من یک مستاجرم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای پریسا بخت‌آور محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی صادقی، سعید آقاخانی، رضا داوودنژاد و رامین ناصرنصیر را تجربه کرد.

پریسا بخت‌آور در سال ۱۳۸۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم پریسا بخت‌آور در این سال، فعالیت در سریال من یک مستاجرم به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پریسا بخت‌آور فعالیت در سریال من یک مستاجرم بوده است. پریسا بخت‌آور سال ۱۳۸۳ در ۳۲ سالگی سریال من یک مستاجرم را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. از پریسا بخت‌آور نقل قول شده است که برای کارگردانی در سریال من یک مستاجرم و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. پریسا بخت‌آور توانست با فعالیت در سریال من یک مستاجرم تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر سروش خلیلی، بهاره رهنما، محسن قاضی‌مرادی و مجید شهریاری توانست سطح کاری او را متحول کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارتین اسکورسیزی

پریسا بخت‌آور علاوه‌بر سریال من یک مستاجرم، سال ۱۳۸۶ در ۳۵ سالگی فیلم دایره زنگی را کارگردانی کرده است. پریسا بخت‌آور این‌بار با هنرمندانی چون مهران مدیری، باران کوثری، صابر ابر و امین حیایی همکاری داشت.

سینمایی

دایره زنگی (۱۳۸۶)

مجموعه‌های تلویزیونی

خاله سارا (۱۳۷۱)
یادداشت‌های کودکی (۱۳۸۰)
پشت کنکوری‌ها (۱۳۸۱)
من یک مستأجرم (۱۳۸۳)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پریسا بخت‌آور
4.7/5 - (13 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه