بیوگرافی شراره یوسفی‌نیا

4 سال پیش
1.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی شراره یوسفی‌نیا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شراره یوسف نیا (متولد ۱۸ شهریور ۱۳۴۹ در تهران) از بازیگران و کارگردان سینما اهل ایران است.

زندگینامه شراره یوسفی‌نیا

بیوگرافی شراره یوسفی‌نیا

زندگی شخصی

شراره یوسف نیا، دارای مدرک کارشناسی کارگردانی سینما و کارشناسی ارشد بازیگری از مجارستان است. وی بازی در سینما را سال ۱۳۷۱ با فیلم «راه و بیراه» به کارگردانی سیامک شایقی آغاز کرد.سپس در تئاتر و تلویزیون به فعالیت خود ادامه داد.

فعالیت هنری

شراره یوسفی‌نیا در سال ۱۳۷۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم شراره یوسفی‌نیا در این سال، بازیگری در فیلم خسوف به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور و فیلم راه و بیراه به کارگردانی سیامک شایقی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شراره یوسفی‌نیا بازی در فیلم خسوف بوده است. شراره یوسفی‌نیا سال ۱۳۷۱ فیلم خسوف نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با رسول ملاقلی‌پور همکاری داشته است. شراره یوسفی‌نیا توانست با بازی در فیلم خسوف تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدعلی کشاورز، بهزاد بهزادپور، فریبا کوثری و فریبرز عرب‌نیا بر تجارب او افزود.

شراره یوسفی‌نیا علاوه‌بر فیلم خسوف، سال ۱۳۸۱ در فیلم به من نگاه کن نیز بازی کرده است. شراره یوسفی‌نیا این‌بار با شهرام اسدی یعنی کارگردان فیلم به من نگاه کن و هنرمندانی چون لادن مستوفی، فاطمه معتمدآریا، مهدی فتحی و ساسان قاسمی همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دن استیونز

با اینکه شراره یوسفی‌نیا را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. شراره یوسفی‌نیا علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر شراره یوسفی‌نیا در حرفه‌ی کارگردان، فیلم اینجا… آخر دنیا است.

در این سال‌ها شراره یوسفی‌نیا با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران محمدعلی کشاورز با ۲ مرتبه و مهری مهرنیا با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با شراره یوسفی‌نیا داشته‌اند.

فیلم شناسی

کارگردانی

اینجا… آخر دنیا (۱۳۸۲)

بازیگری

به من نگاه کن (۱۳۸۱)
سکوت کوهستان (۱۳۷۴)
یحیی (۱۳۷۴)
خسوف (۱۳۷۱)
راه و بیراه (۱۳۷۰)
۶٫ تئاتر زیر گذر لوطی صالح (کارگردان هادی اسلامی)

۷٫تئاتر دیوان تئاترال (محمود استاد محمد)

۸٫تئاتر ضیافت شیطان (امیر دژاکام)

۹٫تئاتر خواب دریا (امیر دژاکام)

۱۰٫تئاتر درختان ایستاده میمیرند

۱۱٫تله تئاتر دست های آلوده

۱۲٫تئاتر حلاج و سلاطین

۱۳٫ سریال شرکت

۱۴٫ سریال سفر به چذابه

۱۵٫سریال انتظار سرخ

۱۶٫سریال همسایه ها

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شراره یوسفی‌نیا
1.5/5 - (2 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • علی حسن زاده
    2 سال پیش

    سلام وقت بخیر
    الان خانم شراره یوسف نیا کارگردان فیلم اینجا اخر دنیا در چه زمینه مشغول هستن؟
    چرا هیچ اطلاعی از ایشون در اینترنت نیس ممنون میشم راهنمایی کنین