بیوگرافی پورشا دی راسی

4 سال پیش
بیوگرافی پورشا دی راسی
3.2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی پورشا دی راسی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 پورشا لی جیمز دی‌جنرس (به انگلیسی: Portia Lee James DeGeneres) (نام اصلی آماندا لی راجرز؛ متولد ۳۱ ژانویه ۱۹۷۳)، که با نام هنری پورشا دی راسی (به انگلیسی: Portia de Rossi) شناخته می‌شود، بازیگر استرالیایی-آمریکایی است که علت شهرتش بازی در نقش نل پورتر در سری آلی مک‌بیل و بازی در نقش لیندسی بلوث فونک در سریال پرورش شکست‌خورده است. وی همچنین در جیغ ۲ بازی کرده‌است

زندگینامه پورشا دی راسی

بیوگرافی پورشا دی راسی

زندگی شخصی
وی از سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۹ با مل متکلیف برای گرفتن گرین کارت ازدواج کرد. اما به سرانجام نرسید.

پورشا دی راسی از سال ۲۰۰۴ با الن دی‌جنرس، رابطه داشت. در سال ۲۰۰۵ وی همجنس‌گرایی خود را علنی کرد و این دو هنگامی که الن دی‌جنرس با یک حلقه با الماس سه قیراطی از وی خواستگاری کرد نامزد کردند. دی راسی و دی‌جنرس در ۱۶ اوت ۲۰۰۸ در بورلی هیلز با هم ازدواج کردند و او در سپتامبر ۲۰۱۱ موفق به دریافت گرین کارت شد.

حاشیه ها

پورشا دی راسی ، هنرپیشه استرالیایی-آمریکایی، استیون سیگال هنرپیشه و کارگردان هالیوود را به آزار و اذیت جنسی متهم کرده است. پورشا دی راسی که همجنسگرا و همسر الن دجنرس ، مجری مشهور آمریکایی است، در توییتی ادعاهای خود علیه استیون سیگال را مطرح کرده است.

او مدعی شده سر صحنه فیلمی، آقای سیگال به او گفته است (برای هنرپیشه‌ها) مهم است که در زمان غیر فیلمبرداری هم به هم نزدیک باشند و پس از آن زیپ شلوارش را پایین کشیده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی افشین مقدم

مدیر آقای سیگال به بی‌بی‌سی گفته است این هنرپیشه در این باره نظری ندارد.استیون سیگال ۶۵ ساله به خاطر بازی در فیلم‌های اکشن معروف است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پورشا دی راسی
3.2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه