بیوگرافی ‏توری دویتو‏

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ‏توری دویتو‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 توری دویتو (انگلیسی: Torrey DeVitto‎؛ زادهٔ ۸ ژوئن ۱۹۸۴) یک هنرپیشه، و مانکن (فرد) اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.

زندگینامه توری دویتو‏

بیوگرافی ‏توری دویتو‏

فعالیت هنری

از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته است می‌توان به همیشه یادم می‌ماند که تابستان پیش چه کردی ، تشریفات مذهبی ، فیلم قاتل ، مردم زیبا ، خاطرات خون آشام و مدرک اشاره کرد.

توری دویتو نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در ۲۴ سالگی در فیلم Killer Movie به کارگردانی Jeff Fisher بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مراسم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای توری دویتو محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Paul Wesley، کیلی کوئوکو، Gloria Votsis و Jason London را تجربه کرد.

فیلم مراسم

توری دویتو در سال ۱۳۹۰ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم توری دویتو در این سال، بازیگری در فیلم مراسم به کارگردانی Mikael Håfström محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی توری دویتو بازی در فیلم مراسم بوده است. توری دویتو سال ۱۳۹۰ در ۲۷ سالگی در فیلم مراسم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Mikael Håfström همکاری داشته است. توری دویتو توانست با بازی در فیلم مراسم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر کالین اودانهیو، آنتونی هاپکینز، سیاران هیندز و Alice Braga بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جعفر بزرگی

در این سال‌ها توری دویتو با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران John Aprea با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با توری دویتو داشته است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏توری دویتو‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه