بیوگرافی جینا دوان

4 سال پیش
بیوگرافی جینا دوان
Rate this post

بیوگرافی جینا دوان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جینا دوان، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «سوپرگرل»، فیلم سینمایی «۱۰ Years» و فیلم سینمایی «برخاستن» فعالیت داشته است.

زندگینامه جینا دوان

بیوگرافی جینا دوان

فعالیت هنری

جینا دوان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۴ در ۲۵ سالگی در فیلم Tamara به کارگردانی Jeremy Haft بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سوپرگرل، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جینا دوان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Katie Stuart، Chad Faust، Bryan Clark و Melissa Marie Elias را تجربه کرد.

جینا دوان در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جینا دوان در این سال، بازیگری در سریال سوپرگرل محسوب می‌شود.

جینا دوان سال ۱۳۹۴ در ۳۵ سالگی در سریال سوپرگرل نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. جینا دوان توانست با بازی در سریال سوپرگرل تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ملیسا بنویست، Mehcad Brooks، جرمی جردن و دیوید هیروود بر تجارب او افزود.

جینا دوان علاوه‌بر سریال سوپرگرل، سال ۱۳۹۰ در ۳۱ سالگی در فیلم ۱۰ Years نیز بازی کرده است. جینا دوان این‌بار با Jamie Linden یعنی کارگردان فیلم ۱۰ Years و هنرمندانی چون چنینگ تاتوم، روزاریو داوسون، کریس پرت و Justin Long همکاری داشت.

در این سال‌ها جینا دوان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Laura Benanti با ۲ مرتبه و چنینگ تاتوم با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جینا دوان داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جاناتان لوین
زندگی‌نامه

جنا دوان فرزند نانسی لی و داریل دوان در سوم دسامبر ۱۹۸۰ در شهر هارتفورد بدنیا آمد.

والدین وی در دوره نوجوانی جنا از یکدیگر جدا شدند.

دوان از طرف پدری ریشه لبنانی دارد.

دوان در زمان دبیرستان در مسابقات دختران آمیگو شرکت کرده برنده جایزه شد.

او در سال ۱۹۹۹بعد از اتمام مدرسه به دانشگاه کالیفرنیای شمالی رفت و ادامه تحصیل داد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جینا دوان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه