بیوگرافی ‏ملیندا دیلون‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏ملیندا دیلون‏
Rate this post

بیوگرافی ‏ملیندا دیلون‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ملیندا دیلون، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «برخورد نزدیک از نوع سوم»، فیلم سینمایی «بدون قصد ارتکاب جرم» و فیلم سینمایی «Cowboy Up» فعالیت داشته است.

زندگینامه ملیندا دیلون‏

بیوگرافی ‏ملیندا دیلون‏

فعالیت هنری

ملیندا دیلون نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۵۵ در ۳۷ سالگی در فیلم Bound for Glory به کارگردانی Hal Ashby بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ملیندا دیلون محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون دیوید کارادین، رانی کاکس، Gail Strickland و John Lehne را تجربه کرد.

ملیندا دیلون در سال ۱۳۵۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم ملیندا دیلون در این سال، بازیگری در فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم به کارگردانی استیون اسپیلبرگ محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ملیندا دیلون بازی در فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم بوده است. ملیندا دیلون سال ۱۳۵۶ در ۳۸ سالگی در فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با استیون اسپیلبرگ همکاری داشته است. ملیندا دیلون توانست با بازی در فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ریچارد درایفس، فرانسوا تروفو، تری گار و باب بالابان بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی راکموند دانبار
فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم

ملیندا دیلون علاوه‌بر فیلم برخورد نزدیک از نوع سوم، سال ۱۳۶۰ در ۴۲ سالگی در فیلم بدون قصد ارتکاب جرم نیز بازی کرده است. ملیندا دیلون این‌بار با سیدنی پولاک یعنی کارگردان فیلم بدون قصد ارتکاب جرم و هنرمندانی چون پل نیومن، سالی فیلد، باب بالابان و Luther Adler همکاری داشت.

در این سال‌ها ملیندا دیلون با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران رانی کاکس با ۲ مرتبه، Darren McGavin با ۲ مرتبه، Stockard Channing با ۲ مرتبه، John Lehne با ۲ مرتبه و باب بالابان با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ملیندا دیلون داشته‌اند.

فیلم ها

برخورد نزدیک از نوع سوم
جهش به سوی افتخار
مگنولیا
مشت
غیبت مالیس
گول‌خوردگان
به وانگ فو، با تشکر برای همه چیز! جولی نیومر
فیلم ماپت‌ها

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏ملیندا دیلون‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه