بیوگرافی النی کارایندرو

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی النی کارایندرو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 النی کاریندرو، خواننده تیتراژ، آهنگ ساز سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» فعالیت داشته است.

زندگینامه النی کارایندرو

بیوگرافی النی کارایندرو

فعالیت هنری

النی کاریندرو در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم النی کاریندرو در این سال، فعالیت در فیلم بمب؛ یک عاشقانه به کارگردانی پیمان معادی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی النی کاریندرو فعالیت در فیلم بمب؛ یک عاشقانه بوده است. النی کاریندرو کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۵ فیلم بمب؛ یک عاشقانه به عنوان خواننده تیتراژ فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. النی کاریندرو توانست با فعالیت در فیلم بمب؛ یک عاشقانه تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر پیمان معادی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری و سیامک صفری توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه النی کاریندرو را بیشتر بعنوان خواننده تیتراژ می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. النی کاریندرو علاوه‌بر خواننده تیتراژ به‌عنوان آهنگ ساز نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر النی کاریندرو در حرفه‌ی آهنگ ساز، فیلم بمب؛ یک عاشقانه است.

النی کاریندرو سال ۱۳۹۶ برای فیلم بمب؛ یک عاشقانه به کارگردانی پیمان معادی توانست در ۳۶مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن نامزد شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یعقوب ظروفچی
آلبوم‌های موسیقی متن فیلم

بمب یک عاشقانه-۲۰۱۷ ECM
غبار زمان -۲۰۰۹ ECM
تا ۱۰–۲۰۰۸ ECM
دشت گریان-ECM ۲۰۰۴
ابدیت و یک روز – ECM ۱۹۹۸
نگاه خیره اولیس-ECM ۱۹۹۵
گام معلق لک‌لک-ECM ۱۹۹۲
گام معلق لک‌لک-Minos ۱۹۹۱
موسیقی فیلم-ECM ۱۹۹۱
چشم‌اندازی در مه-Milan ۱۹۸۶
سفر به سیترا-Minos ۱۹۸۴

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی النی کارایندرو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه