بیوگرافی ‏مهرداد زاهدیان‏

4 سال پیش
4.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی ‏مهرداد زاهدیان‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 مهرداد زاهدیان، کارگردان، نویسنده و طراح صحنه سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «میدان بی حصار» فعالیت داشته است.

زندگینامه مهرداد زاهدیان‏

بیوگرافی ‏مهرداد زاهدیان‏

فعالیت هنری

مهرداد زاهدیان در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم مهرداد زاهدیان در این سال، فعالیت در فیلم میدان بی حصار به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی مهرداد زاهدیان فعالیت در فیلم میدان بی حصار بوده است. مهرداد زاهدیان کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۸۷ فیلم میدان بی حصار را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از مهرداد زاهدیان نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم میدان بی حصار و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. مهرداد زاهدیان توانست با فعالیت در فیلم میدان بی حصار تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر توانست سطح کاری او را متحول کند.

با اینکه مهرداد زاهدیان را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. مهرداد زاهدیان علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان نویسنده و طراح صحنه نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین اثر مهرداد زاهدیان در حرفه‌ی نویسنده، فیلم میدان بی حصار است. مهم‌ترین اثر مهرداد زاهدیان در حرفه‌ی طراح صحنه، فیلم مینای شهر خاموش است.

مهرداد زاهدیان سال ۱۳۸۵ برای فیلم مینای شهر خاموش به کارگردانی امیرشهاب رضویان توانست در ۲۵مین دوره جشنواره فیلم فجر در بخش سودای سیمرغ برای جایزه سیمرغ بلورین بهترین طراحی صحنه و لباس نامزد شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مایلی سایرس
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏مهرداد زاهدیان‏
4.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه