بیوگرافی ‏کلی دوناهو فونتنوت‏

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ‏کلی دوناهو فونتنوت‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلی دوناهو فونتنوت، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «جانگوی آزاد شده»، فیلم سینمایی «مرد مورچه ای» و فیلم سینمایی «عزیز راننده» فعالیت داشته است.

زندگینامه کلی دوناهو فونتنوت‏

بیوگرافی ‏کلی دوناهو فونتنوت‏

فعالیت هنری

کلی دوناهو فونتنوت در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کلی دوناهو فونتنوت در این سال، بازیگری در فیلم جانگوی آزاد شده به کارگردانی کوئنتین تارانتینو محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کلی دوناهو فونتنوت بازی در فیلم جانگوی آزاد شده بوده است. کلی دوناهو فونتنوت سال ۱۳۹۱ فیلم جانگوی آزاد شده نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با کوئنتین تارانتینو همکاری داشته است. کلی دوناهو فونتنوت توانست با بازی در فیلم جانگوی آزاد شده تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جیمی فاکس، کریستوف والتز، لئوناردو ویلهام دی کاپریو و کری واشینگتن بر تجارب او افزود.

کلی دوناهو فونتنوت علاوه‌بر فیلم جانگوی آزاد شده، سال ۱۳۹۴ در فیلم مرد مورچه ای نیز بازی کرده است. کلی دوناهو فونتنوت این‌بار با پیتون رید یعنی کارگردان فیلم مرد مورچه ای و هنرمندانی چون پل راد، مایکل داگلاس، کوری استول و اوانجلین لیلی همکاری داشت.

در این سال‌ها کلی دوناهو فونتنوت با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جیمی فاکس با ۲ مرتبه و Diego Ward با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کلی دوناهو فونتنوت داشته‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مگان فاکس
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏کلی دوناهو فونتنوت‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه