بیوگرافی ‏جفری داناوان‏

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ‏جفری داناوان‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جفری داناوان، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰»، فیلم سینمایی «هیچ» و فیلم سینمایی «سیکاریو» فعالیت داشته است.

زندگینامه جفری داناوان‏

بیوگرافی ‏جفری داناوان‏

فعالیت هنری

جفری داناوان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۹ در ۳۲ سالگی در فیلم Book of Shadows: Blair Witch 2 به کارگردانی Joe Berlinger بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جفری داناوان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Erica Leerhsen، Kurt Loder، Chuck Scarborough و Bruce D. Reed را تجربه کرد.

جفری داناوان در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم جفری داناوان در این سال، بازیگری در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ به کارگردانی Colin Bucksey، Adam Arkin، Noah Hawley، Mike Barker، Adam Bernstein، Keith Gordon، Matt Shakman، Scott Winant، Michael Uppendahl، Randall Einhorn، Jeffrey Reiner و Dearbhla Walsh محسوب می‌شود.

بازی در سریال فارگو

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جفری داناوان بازی در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ بوده است. جفری داناوان سال ۱۳۹۳ در ۴۶ سالگی در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با Colin Bucksey همکاری داشته است. جفری داناوان توانست با بازی در سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر بیلی باب تورنتون، مارتین فریمن، Allison Tolman و کالین هنکس بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پروییت تیلور وینس

جفری داناوان علاوه‌بر سریال فارگو – فصل ۱ قسمت ۱۰، سال ۱۳۹۴ در ۴۷ سالگی در فیلم سیکاریو نیز بازی کرده است. جفری داناوان این‌بار با دنیس ویلنیو یعنی کارگردان فیلم سیکاریو و هنرمندانی چون امیلی بلانت، جاش برولین، بنیسیو دل تورو و ویکتور گاربر همکاری داشت.

در این سال‌ها جفری داناوان با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جان برنتال با ۲ مرتبه، Julie Ann Emery با ۲ مرتبه و Adam Arkin با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جفری داناوان داشته‌اند.

زندگی شخصی

داناوان در شهر آمسبری در ایالت ماساچوست به دنیا آمد و به همراه دو برادرش، مایکل و سین توسط مادرشان بزرگ شد. او کودکی سختی داشت که درباره‌اش گفته:

ما خیلی فقیر بودیم. یک مادر تنها و سه پسر. هیچ چیزی نداشتیم. کریسمس‌ها می‌آمدند و می‌رفتند و مادرمان همان هدایایی که قبلاً برایمان گرفته بود را دوباره بسته‌بندی می‌کرد و به ما می‌داد. حدود ۱۰ بار محل زندگی خود را عوض کردیم. وقتی از مدرسه به خانه می‌آیی و می‌بینی که چراغ‌ها روشن نمی‌شوند به این فکر می‌افتی که ما دوباره باید نقل مکان کنیم و از عهده پول برق برنمی‌آییم و ما همیشه مجبور به صرفه‌جویی بودیم.

جف از دانشگاه ماساچوست در امهرست در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد.

او سپس به دانشگاه نیویورک رفت تا در برنامه کلاسهای بازیگری آنها شرکت کند.

جفری در ورزشهای رزمی بیش از ۲۰ سال تجربه دارد.

در زمان دانشگاهش کمربند مشکی کاراته گرفت و در مسابقات ایالتی نیز شرکت کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اَنجول نیگام

او همچنین سابقه بیش از شش سال آیکیدو و جوجیتسو برزیلی هم دارد.

در ۱۲ ژوئیه ۲۰۰۹، او بخاطر رانندگی بی‌ملاحظه دستگیر شد.

داناوان در یک رابطه طولانی با کاترین کواریک بود.

در اوت ۲۰۱۱ داناوان با مدلی به نام میشل وودز نامزد کرد.

آنها در ۲۵ اوت ۲۰۱۲ ازدواج کردند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏جفری داناوان‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه