بیوگرافی کلی مکدونالد

4 سال پیش
بیوگرافی کلی مکدونالد
Rate this post

بیوگرافی کلی مکدونالد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 کلی مکدونالد، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «جایی برای پیرمردها نیست»، فیلم سینمایی «رگ یابی» و فیلم سینمایی «در جستجوی ناکجا آباد» فعالیت داشته است.

زندگینامه کلی مکدونالد

بیوگرافی کلی مکدونالد

فعالیت هنری

کلی مکدونالد نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۵ در ۲۱ سالگی در فیلم رگ یابی به کارگردانی دنی بویل بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال امپراتوری بوردواک، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای کلی مکدونالد محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون ایوان مک گرگور، اون برمنر، جانی لی میلر و کوین مک کید را تجربه کرد.

کلی مکدونالد در سال ۱۳۸۹ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کلی مکدونالد در این سال، بازیگری در سریال امپراتوری بوردواک محسوب می‌شود.

کلی مکدونالد سال ۱۳۸۹ در ۳۵ سالگی در سریال امپراتوری بوردواک نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. کلی مکدونالد توانست با بازی در سریال امپراتوری بوردواک تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر استیو بوشمی، استیفن گراهام، Vincent Piazza و مایکل شانون بر تجارب او افزود.

سریال امپراتوری بوردواک

کلی مکدونالد علاوه‌بر سریال امپراتوری بوردواک، سال ۱۳۸۲ در ۲۸ سالگی در سریال وضعیت فعلی نیز بازی کرده است. کلی مکدونالد این‌بار با یعنی کارگردان سریال وضعیت فعلی و هنرمندانی چون John Simm، بیل نای، Philip Glenister و David Morrissey همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محسن یگانه

در این سال‌ها کلی مکدونالد با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Paz de la Huerta با ۲ مرتبه، Sam Rockwell با ۲ مرتبه، David Morrissey با ۲ مرتبه، کالین فیرث با ۲ مرتبه و کوین مک کید با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با کلی مکدونالد داشته‌اند.

فیلم ها

رگ‌یابی
دلاور
گاسفورد پارک
جایی برای پیرمردها نیست
در جستجوی ناکجاآباد
هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم
آنا کارنینا
ننی مک‌فی
کودک در زمان
پازل

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کلی مکدونالد
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه