بیوگرافی ایلیانا داگلاس

4 سال پیش
بیوگرافی ایلیانا داگلاس
Rate this post

بیوگرافی ایلیانا داگلاس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ایلیانا داگلاس، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «Search and Destroy»، فیلم سینمایی «تنگه وحشت» و فیلم سینمایی «Factory Girl» فعالیت داشته است.

زندگینامه ایلیانا داگلاس

بیوگرافی ایلیانا داگلاس

فعالیت هنری

ایلیانا داگلاس بازیگر سینما و تلویزیون است. وی سال ۱۳۴۴ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار ایلیانا داگلاس می‌توان به بازیگری در فیلم Search and Destroy، فیلم تنگه وحشت و فیلم Factory Girl اشاره کرد.

ایلیانا داگلاس نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۰ در ۲۶ سالگی در فیلم تنگه وحشت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم Search and Destroy، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ایلیانا داگلاس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رابرت دنیرو، نیک نولتی، جسیکا لنگ و جولیت لوئیس را تجربه کرد.

ایلیانا داگلاس در سال ۱۳۷۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم ایلیانا داگلاس در این سال، بازیگری در فیلم To Die For به کارگردانی گاس ون سنت و فیلم Search and Destroy به کارگردانی David Salle محسوب می‌شود.

فیلم Search and Destroy

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ایلیانا داگلاس بازی در فیلم Search and Destroy بوده است. ایلیانا داگلاس سال ۱۳۷۴ در ۳۰ سالگی در فیلم Search and Destroy نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با David Salle همکاری داشته است. ایلیانا داگلاس توانست با بازی در فیلم Search and Destroy تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر گریفین دان، دنیس هاپر، Jason Ferraro و رابرت نپر بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بابک رادمنش (فیروز برنجان)

در این سال‌ها ایلیانا داگلاس با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران کوین بیکن با ۲ مرتبه، نیک نولتی با ۲ مرتبه، Kevin Dunn با ۲ مرتبه، کوین پولاک با ۲ مرتبه و جی. کی. سیمونز با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ایلیانا داگلاس داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایلیانا داگلاس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه