بیوگرافی شکرخدا گودرزی

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی شکرخدا گودرزی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 شکر خدا گودرزی، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «شهرزاد ۲»، سریال تلویزیونی «شهرزاد ۳» و سریال تلویزیونی «ستارخان» فعالیت داشته است.

زندگینامه شکرخدا گودرزی

بیوگرافی شکرخدا گودرزی

فعالیت هنری

شکر خدا گودرزی نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۸۶ در سریال فسیل زنده به کارگردانی جواد ارشاد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال شهرزاد ۲، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای شکر خدا گودرزی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرامرز صدیقی، اسماعیل محرابی، زهرا سعیدی و فریدون محرابی را تجربه کرد.

شکر خدا گودرزی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم شکر خدا گودرزی در این سال، بازیگری در سریال شهرزاد ۲ به کارگردانی حسن فتحی و فیلم آزاد به قید شرط به کارگردانی حسین شهابی محسوب می‌شود.

سریال شهرزاد ۲

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی شکر خدا گودرزی بازی در سریال شهرزاد ۲ بوده است. شکر خدا گودرزی سال ۱۳۹۵ سریال شهرزاد ۲ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسن فتحی همکاری داشته است. شکر خدا گودرزی توانست با بازی در سریال شهرزاد ۲ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جوزف ال. منکیه‌ویچ

شکر خدا گودرزی علاوه‌بر سریال شهرزاد ۲، سال ۱۳۹۶ در سریال شهرزاد ۳ نیز بازی کرده است. شکر خدا گودرزی این‌بار با حسن فتحی یعنی کارگردان سریال شهرزاد ۳ و هنرمندانی چون ترانه علیدوستی، سید شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار همکاری داشت.

در این سال‌ها شکر خدا گودرزی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران امیر جعفری با ۳ مرتبه، مانی آریافر با ۲ مرتبه، نهال دشتی با ۲ مرتبه، معصومه بیگی با ۲ مرتبه و فرخ نعمتی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با شکر خدا گودرزی داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شکرخدا گودرزی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه