بیوگرافی ‏رومن دوریس‏

4 سال پیش
بیوگرافی ‏رومن دوریس‏
Rate this post

بیوگرافی ‏رومن دوریس‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 رومن دوریس، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «تمام پول ها در دنیا»، فیلم سینمایی «Dobermann» و فیلم سینمایی «Russian Dolls» فعالیت داشته است.

زندگینامه رومن دوریس‏

بیوگرافی ‏رومن دوریس‏

فعالیت هنری

رومن دوریس نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۳ در ۲۰ سالگی در فیلم Le péril jeune به کارگردانی Cédric Klapisch بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم تمام پول ها در دنیا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای رومن دوریس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Vincent Elbaz، Nicolas Koretzky، Julien Lambroschini و Joachim Lombard را تجربه کرد.

رومن دوریس در سال ۱۳۹۶ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم رومن دوریس در این سال، بازیگری در فیلم تمام پول ها در دنیا به کارگردانی ریدلی اسکات محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی رومن دوریس بازی در فیلم تمام پول ها در دنیا بوده است. رومن دوریس سال ۱۳۹۶ در ۴۳ سالگی در فیلم تمام پول ها در دنیا نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با ریدلی اسکات همکاری داشته است. رومن دوریس توانست با بازی در فیلم تمام پول ها در دنیا تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مارک والبرگ، کریستوفر پلامر، میشل ویلیامز و Charlie Plummer بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سروش لشکری (هیچ‌کس)
فیلم Russian Dolls

رومن دوریس علاوه‌بر فیلم تمام پول ها در دنیا، سال ۱۳۸۴ در ۳۱ سالگی در فیلم Russian Dolls نیز بازی کرده است. رومن دوریس این‌بار با Cédric Klapisch یعنی کارگردان فیلم Russian Dolls و هنرمندانی چون کلی ریلی، اودره توتو، Cécile De France و Kevin Bishop همکاری داشت.

در این سال‌ها رومن دوریس با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران اودره توتو با ۴ مرتبه، Cécile De France با ۳ مرتبه، Zinedine Soualem با ۳ مرتبه، کلی ریلی با ۳ مرتبه و Héléna Noguerra با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با رومن دوریس داشته‌اند.

فیلم ها

آپارتمان اسپانیایی
دوست‌دختر جدید
و بعد …
پاریس
حالت نیلی
عروسک‌های روسی
پازل چینی
ضربان قلب من متوقف شده است
خانم هاید

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ‏رومن دوریس‏
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه