بیوگرافی جولیا اورموند

4 سال پیش
بیوگرافی جولیا اورموند
4.3/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی جولیا اورموند به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 جولیا اورموند، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «سرگذشت عجیب بنجامین باتن»، فیلم سینمایی «چگوآرا ۱» و فیلم سینمایی «هفته ای که با مریلین گذراندم» فعالیت داشته است.

زندگینامه جولیا اورموند

بیوگرافی جولیا اورموند

فعالیت هنری

جولیا اورموند نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۲ در ۲۹ سالگی در فیلم The Baby of Mâcon به کارگردانی Peter Greenaway بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم سرگذشت عجیب بنجامین باتن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای جولیا اورموند محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون رالف فاینس، فیلیپ استون، Jonathan Lacey و Don Henderson را تجربه کرد.

جولیا اورموند در سال ۱۳۸۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۴ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم جولیا اورموند در این سال، بازیگری در فیلم چگوآرا ۱ به کارگردانی استیون سودربرگ، فیلم سرگذشت عجیب بنجامین باتن به کارگردانی دیوید فینچر، فیلم Kit Kittredge: An American Girl به کارگردانی Patricia Rozema و فیلم Surveillance به کارگردانی Jennifer Chambers Lynch محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی جولیا اورموند بازی در فیلم سرگذشت عجیب بنجامین باتن بوده است. جولیا اورموند سال ۱۳۸۷ در ۴۴ سالگی در فیلم سرگذشت عجیب بنجامین باتن نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با دیوید فینچر همکاری داشته است. جولیا اورموند توانست با بازی در فیلم سرگذشت عجیب بنجامین باتن تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر برد پیت، کیت بلانشت، تیلدا سوئینتن و Faune Chambers Watkins بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وینسنت پرز
سرگذشت عجیب بنجامین باتن

جولیا اورموند علاوه‌بر فیلم سرگذشت عجیب بنجامین باتن، سال ۱۳۸۷ در ۴۴ سالگی در فیلم چگوآرا ۱ نیز بازی کرده است. جولیا اورموند این‌بار با استیون سودربرگ یعنی کارگردان فیلم چگوآرا ۱ و هنرمندانی چون بنیسیو دل تورو، اسکار آیزاک، Pablo Guevara و Franklin Díaz همکاری داشت.

در این سال‌ها جولیا اورموند با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Wallace Shawn با ۲ مرتبه، کنت ولش با ۲ مرتبه، برد پیت با ۲ مرتبه، ریچارد هریس با ۲ مرتبه و Jeff Nuttall با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با جولیا اورموند داشته‌اند.

فیلم ها

مورد عجیب بنجامین باتن
هفته‌ای که با مریلین گذراندم
چه
اینلند امپایر
سابرینا
افسانه‌های خزان (سوزانا)
فرشته‌های آرواره آهنین
اولین شوالیه
خاطره

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جولیا اورموند
4.3/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه