بیوگرافی آلیس درامند

4 سال پیش
بیوگرافی آلیس درامند
Rate this post

بیوگرافی آلیس درامند به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 آلیس درامند، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «کاراگاه حیوانات»، فیلم سینمایی «After.Life» و فیلم سینمایی «بیدارگری ها» فعالیت داشته است.

زندگینامه آلیس درامند

بیوگرافی آلیس درامند

فعالیت هنری

آلیس درامند نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۶۰ در ۵۳ سالگی در فیلم Eyewitness به کارگردانی Peter Yates بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم کاراگاه حیوانات، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای آلیس درامند محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون William Hurt، سیگورنی ویور، کریستوفر پلامر و جیمز وودز را تجربه کرد.

آلیس درامند در سال ۱۳۷۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم آلیس درامند در این سال، بازیگری در فیلم کاراگاه حیوانات به کارگردانی Tom Shadyac محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی آلیس درامند بازی در فیلم کاراگاه حیوانات بوده است. آلیس درامند سال ۱۳۷۳ در ۶۶ سالگی در فیلم کاراگاه حیوانات نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Tom Shadyac همکاری داشته است. آلیس درامند توانست با بازی در فیلم کاراگاه حیوانات تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر جیم کری، کورتنی کاکس، شان یانگ و Tone Loc بر تجارب او افزود.

فیلم کاراگاه حیوانات

آلیس درامند علاوه‌بر فیلم کاراگاه حیوانات، سال ۱۳۸۸ در ۸۱ سالگی در فیلم After.Life نیز بازی کرده است. آلیس درامند این‌بار با Agnieszka Wojtowicz-Vosloo یعنی کارگردان فیلم After.Life و هنرمندانی چون کریستینا ریچی، لیام نیسون، Justin Long و Chandler Canterbury همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جیووانا متزوجیورنو

در این سال‌ها آلیس درامند با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران مارک مارگولیس با ۲ مرتبه، Mike Hodge با ۲ مرتبه، Marceline Hugot با ۲ مرتبه، دیوید مارگولیس با ۲ مرتبه و سیگورنی ویور با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با آلیس درامند داشته‌اند.

فیلم ها

دزدی‌ها (فیلم ۱۹۷۷) (۱۹۷۷)
بهترین فاحشه‌خانه کوچک در تگزاس (فیلم) (۱۹۸۲)
شکارچیان روح (۱۹۸۴)
ازنفس‌افتاده (فیلم ۱۹۸۸) (۱۹۸۸)
بیداری‌ها (فیلم) (۱۹۹۰)
ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات (۱۹۹۴)
هیچ‌کس احمق نیست (فیلم ۱۹۹۴) (۱۹۹۴)
ضریب هوشی (فیلم) (۱۹۹۴)
به وانگ فو، با تشکر برای همه چیز! جولی نیومر (۱۹۹۵)
نامه عاشقانه (فیلم ۱۹۹۹) (۱۹۹۹)
تکه‌های آوریل (۲۰۰۳)
خانه دی (۲۰۰۴)
بخش‌گویی، نیویورک (۲۰۰۸)
تردید (فیلم ۲۰۰۸) (۲۰۰۸)
مادری (فیلم ۲۰۰۹) (۲۰۰۹)
پس از زندگی (۲۰۰۹)
سایه‌های تاریک (۱۹۶۷)
ایکوالایزر (مجموعه تلویزیونی) (۱۹۸۶)
بوستون لیگال (۲۰۰۵)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آلیس درامند
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه