بیوگرافی الیزا دوشکوه

4 سال پیش
بیوگرافی الیزا دوشکوه
4.1/5 - (34 امتیاز)

بیوگرافی الیزا دوشکوه به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 الیزا دوشکوه، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «پیچ اشتباه»، فیلم سینمایی «Nobel Son» و فیلم سینمایی «زندگی این پسر» فعالیت داشته است.

زندگینامه الیزا دوشکوه

بیوگرافی الیزا دوشکوه

فعالیت هنری

الیزا دوشکوه نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۱ در ۱۲ سالگی در فیلم That Night به کارگردانی Craig Bolotin بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال Jay and Silent Bob’s Super Groovy Cartoon Movie، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای الیزا دوشکوه محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون سی توماس هوول، جولیت لوئیس، هلن شیور و J. Smith-Cameron را تجربه کرد.

الیزا دوشکوه در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم الیزا دوشکوه در این سال، بازیگری در سریال Jay and Silent Bob’s Super Groovy Cartoon Movie به کارگردانی Steve Stark محسوب می‌شود.

سریال Jay and Silent Bob’s Super Groovy Cartoon Movie

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی الیزا دوشکوه بازی در سریال Jay and Silent Bob’s Super Groovy Cartoon Movie بوده است. الیزا دوشکوه سال ۱۳۹۲ در ۳۳ سالگی در سریال Jay and Silent Bob’s Super Groovy Cartoon Movie نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با Steve Stark همکاری داشته است. الیزا دوشکوه توانست با بازی در سریال Jay and Silent Bob’s Super Groovy Cartoon Movie تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Marc Bernardin، Ming Chen، Matt Cohen و کوین کانروی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاترینا مورینو

الیزا دوشکوه علاوه‌بر سریال Jay and Silent Bob’s Super Groovy Cartoon Movie، سال ۱۳۸۲ در ۲۳ سالگی در فیلم پیچ اشتباه نیز بازی کرده است. الیزا دوشکوه این‌بار با Rob Schmidt یعنی کارگردان فیلم پیچ اشتباه و هنرمندانی چون Jeremy Sisto، Emmanuelle Chriqui، دزموند هرینگتون و Kevin Zegers همکاری داشت.

در این سال‌ها الیزا دوشکوه با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران Jason Mewes با ۲ مرتبه، Johnny Whitworth با ۲ مرتبه، Lindy Booth با ۲ مرتبه و Jason Lee با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با الیزا دوشکوه داشته‌اند.

فیلم ها

سینمایی

دروغ‌های حقیقی
شهر ساحلی
زندگی این پسر
جین یک دوست‌پسر می‌خواهد
جی و باب ساکت پاتک می‌زنند
خدانگهدار عشق
بوسه
شام آخر
الوییز
پیچ اشتباه
آن را روشن کنید
پسر جدید
آن شب

سریال

بافی قاتل خون‌آشام‌ها
بتی زشته (اپیزود “Giving Up the Ghost”)
کلیولند شو (اپیزود “Hot Cocoa Bang Bang”)
پادشاه تپه (اپیزود “Get Your Freak Off”)
انجل
یقه سفید در نقش (اپیزود “On The Fence”)
تئوری بیگ بنگ (اپیزود “The Apology Insufficiency”)
بانشی

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی الیزا دوشکوه
4.1/5 - (34 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه