بیوگرافی لزلی-ان برنت

4 سال پیش
بیوگرافی لزلی-ان برنت
2.3/5 - (18 امتیاز)

بیوگرافی لزلی-ان برنت به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لزلی ان برندت، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون سریال تلویزیونی «اسپارتاکوس: خدایان میدان نبرد»، سریال تلویزیونی «لوسیفر» و فیلم سینمایی «Drift» فعالیت داشته است.

زندگینامه لزلی-ان برنت

بیوگرافی لزلی-ان برنت

فعالیت هنری

لزلی ان برندت نخستین بار در تلویزیون حضور یافته و سال ۱۳۹۰ در سریال اسپارتاکوس: خدایان میدان نبرد به کارگردانی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال لوسیفر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای لزلی ان برندت محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون John Hannah، مانو بنت، پیتر منسا و Dustin Clare را تجربه کرد.

لزلی ان برندت در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم لزلی ان برندت در این سال، بازیگری در سریال لوسیفر و فیلم Painkillers به کارگردانی Peter Winther محسوب می‌شود.

سریال لوسیفر

لزلی ان برندت سال ۱۳۹۴ سریال لوسیفر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. لزلی ان برندت توانست با بازی در سریال لوسیفر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر تام الیس، لورن جرمن، دی بی وودساید و Scarlett Estevez بر تجارب او افزود.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی لزلی ان برندت آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. لزلی ان برندت را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که ۶۰% آثار وی سینمایی و ۴۰% آثارش تلویزیونی است. در واقع لزلی ان برندت از مجموع ۵ اثری که در کارنامه دارد، در ۳ اثر در سینما با نام‌های فیلم Painkillers، فیلم Drift و فیلم InSight به ایفای نقش پرداخته و در ۲ اثر در تلویزیون با نام‌های سریال لوسیفر و سریال اسپارتاکوس: خدایان میدان نبرد بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلبرتو لاتوادا
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لزلی-ان برنت
2.3/5 - (18 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه