بیوگرافی لزلی ان وارن

4 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی لزلی ان وارن به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 لزلی ان وارن، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «جابز»، فیلم سینمایی «منشی» و سریال تلویزیونی «Joseph» فعالیت داشته است.

زندگینامه لزلی ان وارن

بیوگرافی لزلی ان وارن

فعالیت هنری

لزلی ان وارن نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۴۶ در ۲۱ سالگی در فیلم The Happiest Millionaire به کارگردانی Norman Tokar بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم جابز، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای لزلی ان وارن محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون فرد مک موری، Tommy Steele، گریر گارسون و Gladys Cooper را تجربه کرد.

لزلی ان وارن در سال ۱۳۹۲ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم لزلی ان وارن در این سال، بازیگری در فیلم جابز به کارگردانی Joshua Michael Stern محسوب می‌شود.

فیلم جابز

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی لزلی ان وارن بازی در فیلم جابز بوده است. لزلی ان وارن سال ۱۳۹۲ در ۶۷ سالگی در فیلم جابز نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Joshua Michael Stern همکاری داشته است. لزلی ان وارن توانست با بازی در فیلم جابز تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Ashton Kutcher، Dermot Mulroney، جاش گاد و لوکاس هاس بر تجارب او افزود.

لزلی ان وارن علاوه‌بر فیلم جابز، سال ۱۳۸۱ در ۵۶ سالگی در فیلم منشی نیز بازی کرده است. لزلی ان وارن این‌بار با Steven Shainberg یعنی کارگردان فیلم منشی و هنرمندانی چون جیمز اسپیدر، مگی جیلنهال، Jeremy Davies و استیون مک هتی همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امین‌الله رشیدی

در این سال‌ها لزلی ان وارن با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران پاتریک بوشو با ۳ مرتبه، John Davidson با ۲ مرتبه، جیمز وودز با ۲ مرتبه، Dermot Mulroney با ۲ مرتبه و Jeremy Davies با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با لزلی ان وارن داشته‌اند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لزلی ان وارن
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه