بیوگرافی محمد معماریان‏

4 سال پیش
بیوگرافی محمد معماریان‏
2/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی محمد معماریان‏ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 محمد معماریان، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «سرکوفت» فعالیت داشته است.

زندگینامه محمد معماریان‏

بیوگرافی محمد معماریان‏

فعالیت هنری

محمد معماریان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که او را به ممد معماریان می‌شناسیم. وی سال ۱۳۷۰ در شهر تهران چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار محمد معماریان می‌توان به بازیگری در فیلم سرکوفت اشاره کرد.

محمد معماریان در سال ۱۳۹۷ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمد معماریان در این سال، بازیگری در فیلم سرکوفت به کارگردانی کریم رجبی محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمد معماریان بازی در فیلم سرکوفت بوده است. محمد معماریان کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال ۱۳۹۷ در ۲۷ سالگی در فیلم سرکوفت نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با کریم رجبی همکاری داشته است. محمد معماریان توانست با بازی در فیلم سرکوفت تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمد‌امین کریمپور، ویدا جوان، جوانه دلشاد و سید مهرداد ضیایی بر تجارب او افزود.

محمد معماریان از بازیگران جویای نام کشور عزیز ما ایران است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. ناگفته نماند که محمد معماریان به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست. فیلم سرکوفت و سال ۱۳۹۷ پایان فعالیت‌های محمد معماریان نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری محمد معماریان پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی داستی اسپرینگفیلد
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمد معماریان‏
2/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه