بیوگرافی ملیسا مهربان

4 سال پیش
بیوگرافی ملیسا مهربان
Rate this post

بیوگرافی ملیسا مهربان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ملیسا مهربان بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال ۱۳۶۵ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار ملیسا مهربان می‌توان به بازیگری در فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم، فیلم آدم باش و فیلم شکار روباه اشاره کرد.

زندگینامه ملیسا مهربان

بیوگرافی ملیسا مهربان

فعالیت هنری

ملیسا مهربان نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در ۲۲ سالگی در فیلم شکار روباه به کارگردانی مجید جوان‌مرد بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ملیسا مهربان محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون دانیال حکیمی، سام درخشانی، پوراندخت مهیمن و فرهاد قائمیان را تجربه کرد.

ملیسا مهربان در سال ۱۳۹۱ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۲ فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم ملیسا مهربان در این سال، بازیگری در فیلم از تهران تا بهشت به کارگردانی ابوالفضل صفاری و فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم به کارگردانی محمدهادی کریمی محسوب می‌شود.

فیلم بشارت

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی ملیسا مهربان بازی در فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم بوده است. ملیسا مهربان سال ۱۳۹۱ در ۲۶ سالگی در فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با محمدهادی کریمی همکاری داشته است. ملیسا مهربان توانست با بازی در فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، بیتا فرهی و مهدی احمدی بر تجارب او افزود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی‌اصغر شهری

ملیسا مهربان علاوه‌بر فیلم بشارت به یک شهروند هزاره سوم، سال ۱۳۹۳ در ۲۸ سالگی در فیلم آدم باش نیز بازی کرده است. ملیسا مهربان این‌بار با مجید جوان‌مرد یعنی کارگردان فیلم آدم باش و هنرمندانی چون امین حیایی، اکبر عبدی، نیوشا ضیغمی و مرتضی ضرابی همکاری داشت.

فیلم‌شناسی

سینما
شکار روباه ۱۳۸۷
آدم باش ۱۳۹۴

مجموعه‌های تلویزیونی

شهرقشنگ محصول جم تی‌وی(۱۳۹۵)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ملیسا مهربان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه