بیوگرافی ملیسا بنویست

4 سال پیش
4.7/5 - (224 امتیاز)

بیوگرافی ملیسا بنویست به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ملیسا بنویست، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «شلاق»، سریال تلویزیونی «سوپرگرل» و فیلم سینمایی «دنی کالینز» فعالیت داشته است.

زندگینامه ملیسا بنویست

بیوگرافی ملیسا بنویست

فعالیت هنری

ملیسا بنویست نخستین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۸۷ در ۲۰ سالگی در فیلم Tennessee به کارگردانی Aaron Woodley بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال سوپرگرل، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای ملیسا بنویست محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Adam Rothenberg، Ethan Peck، Mariah Carey و لنس ردیک را تجربه کرد.

ملیسا بنویست در سال ۱۳۹۴ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در ۳ فیلم و سریال مهم سینما و تلویزیون خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم ملیسا بنویست در این سال، بازیگری در سریال سوپرگرل، فیلم دنی کالینز به کارگردانی Dan Fogelman محسوب می‌شود.

ملیسا بنویست سال ۱۳۹۴ در ۲۷ سالگی در سریال سوپرگرل نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. ملیسا بنویست توانست با بازی در سریال سوپرگرل تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر Mehcad Brooks، جرمی جردن، دیوید هیروود و چیلر لای بر تجارب او افزود.

ملیسا بنویست علاوه‌بر سریال سوپرگرل، سال ۱۳۹۳ در ۲۶ سالگی در فیلم شلاق نیز بازی کرده است. ملیسا بنویست این‌بار با دیمین شزل یعنی کارگردان فیلم شلاق و هنرمندانی چون مایلز تلر، جی. کی. سیمونز، پل رایزر و Austin Stowell همکاری داشت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مایکل کورتیز

در این سال‌ها ملیسا بنویست با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران جی. کی. سیمونز با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ملیسا بنویست داشته است.

زندگی و تحصیلات

بنویست ۴ اکتبر ۱۹۸۸ در شهر هیوستون واقع در ایالت تگزاس متولد شد. زمانی که جوان بود، والدینش از هم جدا شدند و پس از جدایی، با مادرش در حومه‌ی شهر دنور ساکن شدند. او دو خواهر تنی به نام های جسیکا (رمان نویس) و کریستینا (دانشمند زیست محیطی) و ۵ خواهر و برادر ناتنی از ازدواج مجدد پدرش دارد.

او کلاس های رقص را از سه سالگی شروع کرد و بر روی رقص باله، جاز و تپ متمرکز شد. وقتی چهار ساله بود در یک نمایش کلیسایی به کارگردانی خاله اش بازی کرد، و پس از آن شروع به بازی در انجمن تئاتر کودکان در زادگاهش نمود.

بنویست در نوجوانی به مدت سه تابستان همراه با آکادمی هنرهای تئاتر (یک مدرسه تئاتر موزیکال که در آن حضور داشت) به صورت ناشناس در دیزنی‌لند به اجرا پرداخت. همچنین وی در تعدادی از نمایش های تئاتر در مرکز هنری تاون‌هال واقع در منطقه مترو دنور اجرا کرد. او به جای شرکت در مهمانی فارغ التحصیلی دبیرستان، نمایش اویتا را اجرا کرد.

در سال ۲۰۰۶، روزنامه‌ی The Denver Post از او به عنوان «یکی از ۵ کودک کلرادویی که نمیتوان آن ها را از دست داد» یاد کرد. او در سال ۲۰۰۷ از دبیرستانی واقع در سنتنیال کلرادو فارغ التحصیل شد و پس از آن برای دنبال کردن حرفه‌ی تئاتر موزیکال به نیویورک رفت. ابتدا او در رشته تئاتر موزیکال برای مقطع کارشناسی در کالجی واقع در منهتن شرکت کرد اما در سال دوم تحصیلش، رشته خود را به دلیل تحسین نمایش های روسی قرن ۱۹ به تئاتر تغییر داد. وی در سال ۲۰۱۱ موفق به دریافت مدرک لیسانس تئاتر شد. او همچنین در هنگام حضورش در کالج، در تئاتر های مختلفی به ایفای نقش پرداخت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پدرو آلمودوار
مشخصات کلی

تاریخ تولد:

۴ اکتبر ۱۹۸۸ (سن ۳۱ سال)، لیتلتون، کلرادو، آمریکا
محل زندگی:

ونکوور، کانادا
نام اصلی:

ملیسا ماری بنویست
همسر(ها):

بلیک جنر (۲۰۱۳ یا ۲۰۱۵-۲۰۱۷); کریس وود (۲۰۱۹-تاکنون)
همسر:

کریس وود (ازدواج ۲۰۱۹)، بلیک جنر (ازدواج ۲۰۱۵–۲۰۱۷)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ملیسا بنویست
4.7/5 - (224 امتیاز)
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • یسرا
    4 سال پیش

    اخی چه غمگین نمیدونستم دختر پولادی در واقعیت هم مانند پولاد نشکن است یسرا چراغی ۱۴ ساله